Ik heb ook nog een lijstje met een wenskandidaten:
Cindy Pieterse (48) - comédienne Een ontzettend grappig mens, die denk ik ook héél fanatiek is. Lijkt mij een hele leuke kandidaat
Dione de Graaff (52) - presentatriceOok een heel leuk mens, en ik heb haar oom ooit geïnterviewd voor een werkstuk
Ionica Smeets (41) - wiskundigeEen wiskundige in Wie is de Mol lijkt me heel interessant, en zij is (ook) gewoon een leuk mens
Irma Sluis (50) - gebarentolk Iemand die we eigenlijk niet goed kennen, maar daardoor juist een leuke verassing kan zijn
Julian Ras (20) - acteurIemand die nu niet zoveel meer in de spotlights staat, en daardoor denk ik minder bezig is met zijn imago, wat ik altijd fijn vind
Kai Merckx (30) - radio-djEen hele grote fan, dus lekker fanatiek waarschijnlijk
Kees van der Spek (57) - journalist Een stoere man die ik heel graag in Wie is de Mol zou zien
Merel Baldé (30) - zangeresWeer zo'n ontzettend leuk mens, waarvan ik zo erg hoop dat ze ooit meedoet én de finale haalt
Raoul de Jong (37) - auteurKen ik eigenlijk niet heel goed, maar in interviews komt hij altijd over als een vriendelijke en slimme man. Dit kan wel eens een hele tactische speler zijn
Soufiane Touzani (34) - straatvoetballerHij kan denk ik (net als Irma) een leuke verassing in het programma worden
En waren de Lofoten geen mogelijke locatie voor WidM21, omdat Rick daar een Instagram account van volgde? Volgens mij volgt hij dat account niet meer, dus misschien was dat niet voor WidM21, maar WidM22