Ik ga wel weer beginnen met een lijstje van mensen die ik verdacht vind.
1. Fabiann, hij lijkt een moederrol aan te nemen. Alles is zielig, en heeft aandacht nodig. Lijkt niet een spel te spelen om te winnen, maar om sympathie te winnen van de rest. Vorige keer probeerde Kaaasje dit ook en ze won. Had haar toen ook gelijk door.
2. JaccoS en Hautoa, beiden spelen het spel tot nu toe een beetje raar voor mij. JaccoS is heel erg stil en zegt alleen af en toe wat. Wolven zijn wel eens vaker lekker stil om geen aandacht te trekken. Hautoa staat bij mij op de gedeelde tweede plek, omdat ik hun burgemeester stem raar vond. Weerwolven stemmen ook wel eens op iemand willekeurig. Ik krijg een raar gevoel bij hun beiden. Dus ik wil wel weten wie ze verdenken.
3. Michael90, verloor de finale tegen Swifty, dus hij wist wat ze kon als speler. Misschien een persoonlijke reden om haar als eerste op te eten.
4. Chardo, want ik had hem niet verwacht. Hij is slim, weet veel van Marvel dus waarom zouden ze hem niet als eerste op eten. Ik kan twee redenen verzinnen. Reden 1: onder de weerwolven zit een vriend van Chardo (Brent en/of Aurrynn). Reden 2: Chardo is zelf een wolf.
Wie ik niet verdenk:
Kaaasje, Mrchipie, Molfreak Arno en eigenlijk ook Mitch K.