Wauw. Fijn ook dat iedereen al op mij stemt zonder dat ik überhaupt mezelf kan verdedigen. Het zal vast geen zin meer hebben, maar hier wel nog mijn toelichting:
Mijn late stem de vorige keer was oprecht omdat ik een drukke dag had gehad en na 8 uur dus alles snel nog moest bijlezen. Het was toen al duidelijk dat het tussen Chardo en Fabiann ging. Omdat ik Chardo vager vond doen dan Fabiann en de redenen om op Fabiann te stemmen niet echt gegrond vond, heb ik op Chardo gestemd.
Blijkbaar was Chardo aan het hinten naar zijn rol, maar dat had ik niet door. Achteraf zag ik inderdaad dat hij (neem ik aan) Peter Parker claimt, maar dan vraag ik me oprecht af waarom je dat in hints moet doen, en niet gewoon zegt. Het is geen speciale rol, en dus ook geen reden om die voor de wolven verborgen te houden.
Plus: geloven we Chardo dan ook maar meteen op zijn onbekende kleur ogen? Ik kan nu toch ook mijn rol gewoon noemen (of hinten, blijkbaar is dat geloofwaardiger)?
En over de burgemeestersstem: Sanmol was veel te hard aan het schreeuwen voor mijn stem en MitchK heeft volgens mij niet de beste reputatie met weerwolven, dus die kreeg mijn stem daarom ook niet. Omdat het de eerste dag was en we echt nog niets wisten, stemde ik willekeurig.
Ik vind
Chardo's acties nog steeds vreemd en stem daarom wederom op hem. Al zal het geen zin meer hebben.
![Roll Eyes ::)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/rolleyes.gif)
Ik ben trouwens Captain Marvel, als iemand daar nog interesse in heeft.