Ondanks dat Hautoa echt rare conclusies trekt, heeft Brent wel gelijk. Laten we ook niet vergeten dat Hautoa degene was die zorgde dat we het allereerste potje van WvW vorig jaar hadden verloren, dus volgens mij trekt ze van zichzelf al meer verkeerde conclusies. (hehe burn bitch)
Dat ze Captain Marvel claimt uit het niets, terwijl ze waarschijnlijk zeer geringe Marvel kennis heeft, spreekt wel voor de waarheid. Om die reden denk ik ook dat dit te duidelijk is. Niet dat ze per se Nebula is, maar dat ze zich wat moeilijk heeft geplaatst in dit spel. Overigens denk ik eerder dat Convans met zijn aanvallende stemmen Nebula is, dus laten we die knul vooral blijven negeren.
Het probleem is dat we nog geen alternatief hebben voor Houtoa. Hoewel we voor nu wat mensen kunnen uitsluiten.
Laten we dus voor nu aannemen dat vroege stemmers op Fabiann geen villains zijn, met andere woorden:
Sanmol, Mrchipie, DRenziboy en ikzelf. En laten we daar voor het gemak ook nog wel Kaaasje , Molfreak Arno en putyourHANSup! bijnemen, hoewel die laatste pas een stem had gegeven op het moment dat het al 8-5 stond. Zelfs de switches van Miek1999 en MitchK. Die laatste twee waren ook zo last minute, ze hadden evengoed als villains kunnen doen alsof ze het niet meer gezien hadden.
Ik geloof dat de villains niet allemaal hetzelfde zullen hebben gestemd en juist verdeling wilden zaaien.
Dan hebben we D*N die op Mrchipie stemt, maar alsnog met al mijn 'hints', niet zijn stem aanpast naar Fabiann. Vreemd.
LuchtManiak stemt met MitchK mee op mij.
JaccoS stemt vervolgens op LuchtManiak, wat een eerste stem op hem was en ook wel beargumenteerd, wat mij doet concluderen dat dit geen schijnwerper is, maar dat die twee echt niet samenwerken. Hetzelfde geldt voor Ricardo, die daarin meegaat.
Aurynn maakt dan nog een extra spoor op JaccoS. Nog meer verdeling. Michael90 stemt daarin mee.
Monkatoky op TimvDons, heel random. Maar weer een extra verdeling.
Wouterv stemt op mij.
Brent die op Sanmol stemt blijft wel binnen zijn speelstijl passen. Een beetje chaos creëren. Je weet echter niet of het echt of nep is bij hem.
TimvDons stemt op Sanmol, maar dusdanig laat dat het duidelijk was dat Fabiann gelyncht zou worden. Als je dan doordenkt en men ziet dat Sanmol de eerste was die hem opperde, dan zou dat Tim dus verdacht maken. Had niet gehoeven (tenzij de wolven echt niet oplettend zijn).
Tot slot Hadewychisdemol die op putyourHANSup! stemt (echt wat hebben jullie voor debiel lange namen?) is raar, want die stem is volledig zinloos.
Dat Hillo en Giorgio niet hebben gestemd spreekt eigenlijk voor een saaie rol, zonder teamwork. Dus ik zou die twee voor nu buiten beschouwing willen laten. Kijk daar later nog maar eens naar.
Nu stemt iedereen op Hautoa en is Brent de enige die nog een andere koers durft voor te stellen. Dat is veelbelovend. Dat had niet gehoeven. In een kring van spelers waarin Brent iedereen kent zou hij wel hebben gedurfd om zo'n schijnbeweging te maken, als hij wolf was geweest, maar in dit spel niet. Dus ik zou Brent ook in dit geval niet willen veroordelen. Convans gewoon negeren verder trouwens. Bovendien zijn beide spelers + Ricardo, Hillo en Giorgio, niet de Vulture. Gezien ik toch volgende ronde dood ben en de Vulture daar het meeste baat bij heeft, is hem vermoorden de hoogste prioriteit. Dat wordt echter gokken tussen ieder die oranje is. Maar goed, (gelukkig) speel ik dit spel niet alleen.