Over de kamerindeling. Chardo heeft in ieder geval al aangegeven dat hij extra info had gehad (dat zijn aartsvijand niet bij hem in de kamer zat.) Dat zullen de andere superhelden (en villains?) ook wel gehoord hebben.
We hebben nog twee villains met aartsvijand en één zonder. Dus ook in de kamer van Chardo kan natuurlijk nog een villain zitten, alleen niet zijn aartsvijand.
Ik ben hierdoor wel geneigd om op iemand buiten de kamer van Chardo te stemmen.
(Edit: het valt me bovendien op dat de lovers samen op een kamer zaten (Sanmol en Molfreak Arno). Misschien kregen ze daartoe de opdracht? En dat bijna iedereen van die kamer dood is behalve DRenziboy en ik; hopelijk is dat geen voorbode voor mijzelf...)
Ik heb ook nog naar de stemmen van dag 2 gekeken en de redenen maar word hier niet veel wijzer van. Bij elk van de personen op wie gestemd is staan de stemmen op volgorde van stemmen. Ik vond het op dag 2 zelf opvallend dat er zo mee werd gegaan op Fabiann terwijl de argumenten van Sanmol nou niet bepaald super concreet waren. Ik twijfelde daardoor zelfs op Fabiann te stemmen terwijl mijn eerste gevoel (voor ik Sanmol uberhaupt over Fabiann had zien posten) al was dat Fabiann een villain was. Maar nu we weten dat hij een villain is, is dat natuurlijk wel anders. Durf je daar als villain zo in mee te gaan? Dit gaat dan met name om mrchipie, Chardo en DRenziboy.
(groen is superheld; rood is villain)
Stemmen op Fabiann
1. Sanmol (moederrol die Fabiann aanneemt)
2. mrchipie (gaat mee met Sanmol)
3. Chardo (zonder uitleg)
4. Drenziboy (zonder uitleg)
5. Kaaasje (gevoel, eerder ook al benoemd, stemt na gehint van Chardo over zijn rol)
6. Molfreak Arno (stemt als het 5 – 5 is voor Fabiann/Chardo, maar Chardo al wel hint dat hij een aartsvijand heeft)
7. Miek (switcht nadat D*N heeft gezegd dat Hautoa wolf is voor het stemmen op Chardo en maakt het van 6-6 naar 7-5 voor Fabiann vs. Chardo.
8. MitchK (switcht net na Miek en maakt het van 7-5 naar 8-4 voor Fabiann vs. Chardo
9. putyourHANSup! (twijfelt tussen Chardo en Fabiann – heeft geen beslissende stem meer en stemt in laatste 20 seconde)
Chardo
1. Convans (geen uitleg)
2. MitchK (omdat Chardo het vooral over Marvel heeft)
3. LuchtManiak (volgt burgemeester Mitch)
4. – Miek (volgt burgemeester Mitch)
5. Wouterv (vertrouwt Chardo het minste)
6. Hautoa (stemt als het 6 Fabiann – 5 Chardo is voor Chardo.)
5. Fabiann (switcht om eigen hachje te redden)
Op het moment dat Chardo naar zijn rol hint had hij volgens mij 5 stemmen en Fabiann 4. Daarna krijgt Chardo er alleen nog stemmen bij van villains (Hautoa en Fabiann) en switchen twee Chardo-stemmers naar Fabiann. Als die twee Chardo-stemmers naar iemand anders dan Fabiann zouden switchen had Fabiann nog steeds de meeste stemmen op dat moment omdat er wel stemmen bij Chardo afgaan.
Chipie
– D*N (geest een tip in mijn hoofd achtergelaten)
LuchtManiak
– JaccoS (voorgevoel)
– Ricardo (omdat LuchtManiak simpel mee gaat in Chardo)
JaccoS
– Aurynn (omdat JaccoS ineens iemand onder de bus gooit)
– Michael90 (meest gevoel dat JaccoS wel eens een wolf kan zijn)
TimvDons
– Monkatoky (omdat Tim wat stiller is, en omdat hij Sanmol onverdacht vond/optie van looier benoemde)
Sanmol
– Fabiann (switcht later naar Chardo om eigen hachje te redden)
– TimvDons (stemt laat)
PutYourHansUp
– HIDM (omdat Hans nooit te vertrouwen is)