Ik stem voorlopig op Hadewychisdemol, die nog niet veel heeft toegevoegd en zonder echt goede reden laat op Hans stemt.
Ook heeft HIDM gezegd dat hij een normale superheld is zonder vijand, misschien om te stimuleren dat meer mensen zoiets gaan zeggen en de villains rollen kunnen elimineren? Of hij heeft stiekem wel een vijand en hoopt hij dat de villains hem daarom niet vermoorden? Ik zie niet echt een reden waarom een gewone superheld dit zou zeggen op dat punt in het spel? (En misschien is dit van mij dan weer helemaal niet slim om te benadrukken omdat het info geeft aan de villains maar toch...)
Ook bij monkatoky heb ik het idee dat er iets niet helemaal pluis is, maar heb daar eigenlijk niet echt goede redenen voor. Juist doordat hij vraagt over de kamerindeling. Misschien probeert hij zo als held over te komen en weet hij als villain al meer over of de moord met de ruimtes te maken hebben?
Maar het is allemaal een beetje een shot in the dark, maar volgens mij hebben meer mensen daar last van...