Mijn rol is Vision (Jarvis/Tony/Bruce/mindstone/Ultron...), een gewone superheld zonder vijanden. Niet zo erg dus mocht ik onterecht gelyncht worden want geen belangrijke rol, maar wel zonde nadat we net 3 mensen verloren hebben. Reden dat ik er eerder ook al iets over zei is dat ik inderdaad niet tot de actievere spelers behoor in dit spelletje, ik verder niks toe te voegen heb en mijn voornaamste ervaring is dat het eeuwige cryptische geneuzel van burgers om zichzelf te beschermen er vaak voor zorgt dat ze elkaar uitmoorden en het vuile werk van de wolven opknappen. Stem op Hans had inderdaad geen serieuze of strategische reden, zou ook een rare zet zijn als wolf om me in de schijnwerpers te zetten. Mocht er nog een alternatief komen dat minder risicovol is dan stemmen op mij (ik ben vanuit jullie perspectief een simpele burger of iets slechts, dus sowieso geen ramp voor de burgers als ik sterf), dan ga ik daar natuurlijk in mee. Of als er ineens nog een verdachte bovendrijft, maar dat zal niet want er gebeurt weinig dus de wolven hoeven zelf ook weinig te doen overdag. Anders zal ik waarschijnlijk stemmen op Kaaasje die de aanval op me opende. Als een meerderheid op mij gaat stem ik symbolisch op Chardo die het niet als eerste deed maar er wel als de kippen bij was om er binnen 5 minuten in mee te gaan.