@Brent heb jij info gekregen?
Ik heb niks gekregen, maar het zou me ook niet verbazen dat die vermaledijde Monkeysuncle gewoon vergeten is om mij informatie te geven!
Ik verdenk Brent omdat hij precies hetzelfde speelt als vorig potje waar hij wolf was.
Omdat niemand mij volgt op Brent!
Ja jij bent de enige. Jij was zelfs eerder met hem te noemen inderdaad
![](https://media1.tenor.com/images/6dee179c5e8c90a8297369dddb128d4a/tenor.gif?itemid=13631942)
Ten eerste is het Albrentooo, ten tweede heb ik al verschillende keren gezegd dat ik vorige keer pas vanaf nacht drie een wolf ben geworden en dat mijn gedrag toen ten opzichte van nu dus geen valabel argument is en ten derde zou ik natuurlijk zelf totààl niet op het idee komen om mezelf anders voor te doen als ik een wolf zou zijn. Ik speel immers als wolf al-tijd op exact dezelfde manier, gewoon om het de goodies lekker makkelijk te maken om me te vinden. Wat een sublieme tactiek!
Het is duidelijk dat je gewoon probeert om anderen eerst op mij te laten stemmen omdat je zelf niet als eerste een stem op mij durft vet te drukken om daarna je handen in onschuld te kunnen wassen. Goede manier om jezelf later in te dekken als wolf, maar voor mij ben je niets meer dan een laffe, ordinaire burgemeester. Ik durf dat wel en stem dus gewoon op
MitchK.