Wow wat een felheid HIDM. Ja je hebt jouw rol aangegeven, maar dit is een spel van list en bedrog, dan kan ik dat toch ook gewoon niet geloven? De kans is groot dat een superheld en andere superheld verdenkt want er is nog maar één villain over. Wat Convans zegt, "Het lijkt hier dus gewoon dat iedereen die verdachten aanhaalt, meteen gecounterd worden met een tegenstem." Dat slaat toch nergens op en zo gaan we de villains toch zeker niet vinden?
En over je claim van je rol. Ja misschien is het volgens Chardo informatie die je alleen als marvel-fan kunt weten, maar als je wolf bent kun je dat toch van je mede-wolven gehoord hebben, daar hoef je dan zelf geen fan voor te zijn? Ik vond het ook een beetje gek dat Monkeysuncle dat er dan allemaal in de rol-PM bij had gezet, maar misschien ligt dat dan aan mij. Nog belangrijker, in jouw geval, kan niemand counteren dat je die rol bent als je villain zou zijn en die rol er niet in zou zitten. Dat je zo fel reageert, vind ik misschien nog wel het meest verdacht aan dit geheel.
Het verschil met mijn claim is dat
* Niemand anders Black Panther claimt en we zeker weten dat die rol er in zit.
* Als jullie me niet geloven, ik het kan bewijzen door op iemand te stemmen op wie niemand anders stemt die vervolgens dan twee stemmen heeft (want ja zo werkt het heeft Monkeysuncle ook aangegeven).
Ik ben ook nog gewoon zoekende naar wie het kan zijn, dus ik noem maar wat en ik pretendeer zeker niet dat ik meteen de villain zou kunnen vinden.