Hilla (wie was hier ook weer zo'n grote Hilla fan?)
HIER
Ik ben ontzettend blij met de groep op papier, echt best wel bekende namen uit hele verschillende hoeken. Hila is natuurlijk mijn favoriet in deze groep, maar Sahil is ook heel leuk en ik vond Laetitia (kende ik op voorhand niet) echt heel erg leuk overkomen. Thomas, Everon, Glen, Kim-Lian en Welmoed zijn echt wel grote namen hoor. Verder is Arno heel goed om erbij te hebben als rustpunt maar ook iemand die heel mysterieus is; beetje een type Claes bijvoorbeeld. Fresia is een spring in het veld en neemt volgens mij geen blad voor de mond en dat kan heerlijk uitpakken zostraks tijdens de uitzendingen.
Alleen Suzanne weet ik niet zo goed wat ik van moet vinden eigenlijk. Haar karakter kwam niet echt naar voren en zij is dan denk ik ook de minst favoriet van mij uit deze groep tot nog toe?
Die Expeditie Robinson regel is nu wel definitief gebroken denk ik
Met als voorwaarde dat deelname wel een aantal jaar geleden moet zijn natuurlijk. Ik hoop nu bijvoorbeeld graag Geraldine een keer te zien
Maar hey, ze hebben dus ook naar onze kritiek geluisterd! Slapen in een tentje in de kou; is dat niet iets waar we jaren om riepen dat het te weinig werd gedaan? Ik vind het fantastisch om te horen dat dat dus terug zal gaan keren!
Ik vond het leuk. Extra leuk omdat we nog geen vermoedens hadden van de namen misschien. Maar ik heb er zin in. Nu wel extra lang wachten tot we meer info krijgen natuurlijk, dat is jammer.