Is niet elke YT video over WIDM getiteld "OMG DÉ HINT DIE DE MOL ONTMASKERT!!!" ?
Haha, dat zeker, maar ik bedoel dat het niet onopgemerkt is gebleven. Dus dat moet de makers ook bereikt hebben, maar ze hebben niks gedaan om de schade te beperken. Als de makers dit echt als hint hadden bedoeld was dat denk ik wel met het idee geweest dat dit niet of pas laat ontdekt zou worden. Als dat direct naar de live-uitzending, nog voor het programma echt begonnen is, al zo breed op straat ligt, zou ik als maker ingrijpen en de hint tot rode draad hint transformeren oid, zeker met wat Rick over de Klaas-hint heeft gezegd in het achterhoofd. Maar blijkbaar boeit het de makers niet, omdat het niet als hint bedoeld was, dus het is ook geen misleiding, Het is puur dat mensen er meer van maken dan het is.
Wel grappig, ik zou juist zeggen: als het een echte hint is, kan Rick er natuurlijk helemaal niks aan doen om het te ontkrachten, het is dan immers een hint.
Ik geloof er niet zo in dat ze hun voetsporen zouden wissen als ze er voortijdig achter komen dat de hint te vroeg ontdekt is. Dat hebben ze met Case en Klaas ook niet gedaan, bijvoorbeeld
Dat kon toen niet of iig veel moeilijker, omdat het seizoen al gedraaid was, nu was de hint al breed uitgelekt toen ze nog maar net aan het opnemen waren.
Als het een hint is kan je het prima ontkrachten, zodat het geen hint en geen misleiding meer is.
Suzanne liked deze hint op Instagram. Als het nou waar of niet is. Een kandidaat gaat echt niet een correctie theorie liken lijkt mij. Is er niet iets zoals een boete?
@Heinz, dit vind ik toch ook wel plausibel waarom het geen hint is.