Ja oké, ik zie wel dat er behoorlijk wat gelijkenis is. Dus goeie kans dat het haar ogen zijn. Maar hoe wordt daar dan de link met de Mol mee gelegd? Dat masker is toch gewoon gebruikt voor het gemaskerd bal? En daar was Kim-Lian, net als alle andere kandidaten bij. Dus waar is dan het bewijs dat dit überhaupt een hint is?
Het masker is gebruikt ter vooraankondiging van de livestream, dus nog vóór de opnames begonnen en nog vóór het gemaskerd bal heeft plaatsgevonden. En zoals ik al zei: de discussie is, is het een hint en zo ja is het een hint naar de mol of heeft het niets te betekenen. Nergens heb ik gezegd dat er enig bewijs is, want dat is er niet.
De link met de mol wordt gelegd vanwege het feit dat Kim-Lian ons al vanaf de livestream erop wijst dat we in haar ogen moeten kijken en dat er tot op heden geen andere kandidatenogen achter maskers zijn opgedoken, ze heeft dus blijkbaar een uitzonderingspositie. Omdat het masker opdook nog vóór de opnames begonnen kan het geen eventuele hint naar een andere uitzondering zijn zoals bijvoorbeeld eerste afvaller, winnaar of verliezer. Dan blijft er maar één over wiens uitzonderingspositie nog voor alles begint wel bekend is, de mol.
Geen bewijs, wel iets om in overweging te nemen.