Sorry, maar dit is echt feitenvrij slachtoffergeblaat. Als jij stelt dat vrouwen het in WIDM 'gewoon lastiger' hebben dan mannen, dan zul je daar gegronde argumenten voor moeten geven. Je beschuldigt nu de makers - en in feite ook de molloten - impliciet van mysogynie. Ik ben zoals bekend behoorlijk kritisch, maar dit zou ik niet over mijn lippen krijgen. Veel plezier in de huiskamer.
Ik zeg iets en wordt er gelijk voor afgeblaft omdat het toevallig net niet schroomt, het was gewoon een klein dingetje en het wordt gelijk uit zijn proportie geblazen. Ik beschuldig niemand hier zomaar van mysogynie, dat zou ik zelf niet over mijn lippen kunnen krijgen. dat was ook niet de insteek van het originele bericht.
Het ging mij er meer om, dat er over het algemeen met minder bombarie en positieviteit tertuggekeken wordt naar vrouwlijke mollen. Dat zal dan ergens wel een oorzaak hebben, maar dat jij daar gelijk mysogynie van maakt daar kan ik niets aan doen. Waar ik wel wat in zie is dat de potentie die er was voor een mol, toevallig bij veel vrouwlijke mollen niet maximaal benut wordt. (En dat is ook waar ik op doelde.)
Daarnaast het is algemeen bekend dat vrouwen in de arbeidsmarkt nou eenmaal harder moeten strijden om iets voor elkaar te krijgen. Hoe hard het ook is. Hiermee neem ik zelf niet het standpunt in dat vrouwen minder zijn, juist niet. Ik vind vrouwen net zo goed, als het niet beter is dan mannen. (Zeker als je naar recent nieuws kijkt.)
Als laatste ben ik een flapuit dus dingen die ik zeg zijn af en toe misschien niet helemaal gegrond in direct goede argumenten. Alleen er zit ergens altijd een kern van waarheid in. In dit geval was het een stomme onddoordachte mix van twee totaal ongerelateerde zaken.
Verder wil ik het er niet meer over hebben, want ik wil geen banhammer op mijn harses, voor het negeren van de regels.