Zou het ook kunnen dat er gewoon veel molloten zijn die Kim Lian echt wel de minst verdachte kandidaat vinden als je alles bij elkaar optelt (beeldvorming, veel geld in de pot, gedrag in groep vs gedrag apart, gebrek aan echte molacties, kandidaten die op haar zitten en er toch uitgaan, etc..)?
Is in ieder geval voor mij zo.
Voor mij is dit ook zo. Ondanks dat Kim-Lian heel verdacht wordt gemonteerd en zeker wel gekke acties op haar naam heeft staan.
Mocht ze wel de mol zijn, dan heb ik wel mijn vraagtekens bij het individueel geld verdienen (al zie ik daarvoor ook wel verklaringen in het Kim-Lian topic
), dat is teveel vind ik. Maar teleurgesteld zal ik niet zijn: alleen maar mooi; met als uitschieters -vind ik dan- het modderbaden + de eerste opdracht in afl. 9 (hoe ze als een slang langs die kamers gaat
)
Maar ja, Everon (en eigenlijk Fresia toch ook, hulde als zij het blijkt te zijn
) blijf ik verdachter vinden dan Kim-Lian; qua gedrag en individuele acties. Vandaar dat ik Kim-Lian afstreep. Wat dus niet wil zeggen dat ze de mol niet kan zijn, maar dat geldt eigenlijk voor alledrie. (en Everon is wat mij betreft, het meest mols)