Glen duwt Fresia in de edit rol. Eenmaal benoemd is het allemaal zo logisch dat ze die rol gaat uitvoeren, dat het niet meer ter discussie kan komen.
Pech gehad, hier wil je als mol niet zitten, iedereen ziet je werk, maar als je er dan toch zit dan moet je maar je best doen. Het zou teveel opvallen als je slechte tekeningen zou maken. Thomas heeft twee tekeningen gemaakt, de beste twee, namelijk Everon en Laetitia. Beide gemakkelijk te herkennen. De overige zes zijn van de hand van Fresia en minder duidelijk. (Fresia witte schoenen, Thomas donkere).
De montage laat ons nog de Zweedse vlag versie van Thomas zien, maar dat is niet het gekozen eindresultaat geworden, want Thomas en Fresia moesten nog samen de beste foto's kiezen en de foto van de Zweedse vlag is voorzien van de witte schoenen van Fresia.
Ik zag Fresia drie keer prikken, alleen de derde keer richting een gouden ballon, maar ze kon er niet bij en miste, en inderdaad daarna de gefrustreerde reactie.
Nog over die twee geiten die in beeld kwamen: geit - is goat in het Engels - verwijst naar Greatest Of All Times. Messi is meermalen op de foto gegaan met een geit vanwege deze benaming, die hij verdient omdat hij het vaakst de ballon d'or heeft gewonnen.
Ik herinner me nog van de (af)troeven opdracht dat Fresia hele vlugge vingers heeft (met het molgeld).
Daarom zie ik haar ook wel klooien met de sokken en de veren in de enveloppen en opdrachten met het fijne werk.