Al sinds het begin zit ik op Kim Lian, maar ik begin toch sterk te twijfelen aangezien Fresia zo belachelijk weinig geld opbrengt. Ik heb net aflevering 2 nog eens teruggekeken. De titel daarvan is “zwijgen”. Fresia zegt tot het einde van opdracht 1 helemaal niks, wat gek is, aangezien de groep ontdekt dat mensen jokers hebben achtergehouden en er een Rik telefoon gevonden wordt. De Fresia die we nu kennen is juist fel en achterdochtig, die zou ze direct aanpakken. Ook kijkt ze 2x recht in de camera wanneer de groep losgaat over de jokers.
Wanneer bij opdracht 2 (ballonnen prikken op het strand) Rik vraagt wie er als eerste en wie er als laatste gaan, raakt de hele groep is discussie en steken meerdere mensen hun hand op. Fresia staat op dit moment vooraan de groep, maar kijkt niet achterom. Ze blijft naar Rik kijken. De rest van de aflevering zegt en doet ze ook niks. 1x een korte biecht na het ballonnen prikken en 1x een korte biecht als ze met een zaklamp die foto’s moet maken die op de kandidaten lijken. Dit doet ze trouwens heel goed, na deze opdracht heb ik haar afgeschreven als mol.
Heeft iemand een logische verklaring voor haar stilzwijgen? Ik dacht aan een flinke kater de avond van te voren
Of is ze dan toch echt de mol? Ik word gek van dit programma