Ik heb de live stream gekeken. En ik heb gestemd (op Kim-Lian). Een paar dingen. Niet iedereen blijft je meteen bij. Je kan niet even terug kijken of erover nadenken. Alle pleidooien achter elkaar en sommige kandidaten ken je ook helemaal niet. Na afloop was ik echt de helft van de pleidooien alweer kwijt. Dus wie blijft je bij: de eerste, Arno. Je zit vol in de aandacht en je let op alles. Arno keek steeds weg van de camera, dit komt verdacht over. Dus hij krijgt denk ik sowieso een plusje "kan de mol zijn". Bij mij trouwens niet, omdat ik verwacht dat de mol niet eruit gaat zien alsof hij of zij alles bij elkaar liegt. De pleidooien die ik na afloop nog kon oproepen waren van Arno (geen mol naar mijn idee), Glen (geen mol naar mijn idee), Kim-Lian, Thomas en Suzanne. De laatste drie mogelijk omdat zij het bekendst waren voor mij. Ook Welmoed, zij was als laatste. De rest was me eerlijk gezegd ontgaan. Het stemmen gebeurt vanuit een eerste indruk/ingeving. Daarom verbaasde mij het niet echt dat Arno hoog scoorde. Hij zit het stevigst in de herinnering, en er is iets opgevallen dat verdacht overkomt, ook al realiseert de stemmer niet meteen wat dat verdachte was.