Dit vind ik altijd zo'n misverstand. De mol wordt iedere opdracht onder een vergrootglas gelegd maar een mol kan niet alles voorkomen en moet soms gewoon geld binnen brengen. Soms zijn kandidaten heel goed bezig in een opdracht zoals Tijdsbeeld en lukt die gewoon. Als Everon de mol is heeft hij dit ook niet kunnen voorkomen.
Dat ook hoor. Als Welmoed heel stellig was met geld verdienen, kun je misschien als mol dat niet helemaal tegengaan. Maar toch blijf ik het veel vinden. En ik ben heel blij met zo'n opdracht als Tijdsbeeld, waar het de groep gewoon lukt.
Ondanks gemol van de Mol (Everon, Kim-Lian of stiekem toch iemand anders?
)
Op mij komt het vooral over dat Kim-Lian verdacht wordt neergezet in de edit, al haar gekke acties worden compleet uitvergroot (waardoor ik haar nog niet durf uit te sluiten als mol). Everon wat meer in de luwte. We zien hem met 'uit de lucht' eigenlijk alleen maar zwaaien inderdaad, maar er is veel weg in de montage. Raar.
Wat Thomas betreft, is de actie in afl. 3 heel vreemd; van zowel Thomas als Everon. Als Everon kandidaat is, dan maakt hij het zichzelf wel heel erg moeilijk. Als mol zou je dan toch meer gaan inzetten op de gemeenschappelijke vrijstelling. Of hij heeft heel goed naar Jeroen (en Ellie Lust) gekeken in het renaissance-seizoen? ('de onzekere kandidaat' spelen, ook achter de schermen)
Of Thomas is toch verdachter dan het lijkt, wat Delightz ook aangeeft.
(dat zou voor mij wel een complete verrassing zijn als Thomas de mol blijkt, haha)
Hopelijk weten we vanavond meer!