Als Kim-Lian kandidaat is, zou ik in haar plaats ook niet juichen. Want: ook geen kans op een vrijstelling en misschien het spel moeten verlaten?
Ja idd. Bedoelde als Kim Lian en Welmoed besloten zouden hebben voor geld te gaan, dan had ze er wel vrolijker of meer trots bij gestaan. En wat Moedermol zegt, waarom zou Kim Lian het risico nemen dat Welmoed na de executie zegt 'nah, dat hadden we samen besloten'. En geen Mol is perfect, misschien is ze overvallen. Maar kan ook goed kandidaats zijn.
Ik weet het niet hoor. Ze deed alles wat een mol zou moeten doen - zo komt het op mij over - maar Welmoed 1500 euro laten cashen, Everon helpen met de katapult (+ 250 euro)? Het kan toeval zijn en/of pech voor de mol, maar toch wel wat veel als ze echt de mol is. En waarom zou je als mol de focus willen leggen op een kandidaat die geld verdient? Kim zou kunnen, maar ik twijfel... Daarom ga ik nu maar even tunnelen op Everon.
Er was al 1500 euro uit dus het is niet dat ze dan de groep rijker heeft gemaakt. Dat net kan net zo goed per ongeluk zijn. Het was bepaald geen katapult waar goed mee te richten was of iets
Meer mollen brachten ineens geld in de pot, ik vergeef het haar gewoon nog even
(Everon vind ik te fanatiek, die werd gewoon woest de allereerste opdracht toen het kistje uit de vierkante toren naar beneden viel).