Er is nog een andere optie wat betreft het achterhouden van 250 euro. Het briefje duikt na aflevering 1 ineens weer op. Het zou zomaar kunnen dat alleen op het 250 euro briefje een aanwijzing naar de mol staat. Zie topic "Molgeld". Misschien wordt het tijd om de hint bij de kandidaten weer eens onder de aandacht te brengen en wordt de mol weer eens als productieassistente ingezet. ( net zoals Merel bij het splijten van jokers) Ik ga er vanuit dat er nog een vervolg komt.
waarom zou er nu ineens weer een aanwijzing op een biljet staan? Dat geloof ik niet zo. Rik zei dat duidelijk bij aflevering 1, maar nu niet.
En ik geloof ook niet zo in een mol die zo openlijk en overduidelijk de mol zou zijn en ook nog eens zoveel geld binnenbrengt. Het zou in ieder geval geen hele goede mol zijn, qua onverdacht blijven en de pot saboteren tot nu toe.
Ik weet het nog steeds niet met KL...
Zoveel tekenen die naar haar verwijzen: het rare pleidooi, geld achterhouden (volgens Fresia), verwarring zaaien...
En aan de andere kant: al haar rare acties in beeld, 1500 binnenhalen met Welmoed, geen uitleg over waarom ze geld zou achterhouden, geen moeite lijken doen om verdenkingen op haar weg te nemen...
Dus ja, heel echt verdacht. Maar misschien een kandidaat die verdacht wil doen? Zou een mol echt zoveel risico nemen om het geld (met aanwijzingen naar de mol) te verstoppen? Het universum van KL brengt mij in de war.
Inderdaad. KL als mol is onlogisch op meerdere vlakken. 1500 zomaar in de pot, want voor jokers kiezen zou teveel opvallen. Maar bekennen 250 euro achterover te drukken is ineens een briljante molactie.
De tunnelaars hier willen het allemaal iets te graag rechtpraten
Net als met het verwijt van Fresia. Het is veel logischer dat Fresia zelf de mol is, zelf 100 euro heeft laten verdwijnen en iemand anders verdacht maakt, dan dat kandidaat Fresia mol KL daarop heeft betrapt en dit met de rest gaat delen.