Het is ook de bedoeling van het programma dat de gemiddelde kijker uiteindelijk wel de mol kan vinden... Het spel is niet gemaakt voor deze 100 molloten hier.
Dat klopt, maar dat de gemiddelde kijker de mol al vanaf het begin goed heeft, kan ik me niet heugen. Renée niet, Jeroen niet, Rob niet, Merel niet (volgens mij één aflevering in het begin tweede en daarna weer snel teruggezakt), Jan niet, Thomas niet en daarvoor Klaas (hier hoef ik neits over te zeggen) en van daarvoor weet ik het niet meer. Ik kan me niet voorstellen dat de makers het programma zo willen maken dat de gemiddelde kijker na aflevering 1 al goed zit. Dus ja, uit eindelijk moet de gemiddelde kijker de mol kunnen vinden, maar nu is het al vanaf het begin. Ik snap alleen niet dat de doorgewinterde molloten hier in trappen en de open blik totaal overboord gegooid hebben. Stop eens met kijken naar hints en kijk eens naar wat we in de aflevering echt te zien krijgen (dus even door de rare montage heen kijken). Dan is Kim helemaal niet zo verdacht als het lijkt.