Ik lees in dit topic, en ook andere topics, dat mensen Kim-Lian een slechte mol zouden vinden. En hoewel iedereen het concept van een goede mol anders invult is Kim in ieder geval origineel. Ik zou goed snappen dat er gekozen is voor een totaal nieuwe moltactiek. Een trolmol hebben we nog niet eerder gezien, althans niet dat ik me kan herinneren. Juist het spel met mols en onmols, wat Kim constant speelt, is leuk en nieuw. Geld opzichtig stelen, zeggen dat je een spel met dieren gaat doen vlak voor je het gaat doen, modderbad nemen, dan weer een klein bedrag verdienen, daarna weer liegen over het bedrag wat verdiend is om ook weer te liegen over de moltelefoon. Ik denk dat dit een verwarmol is, die de kandidaten constant de vraag stelt: zou een mol dit doen? Het komt neer op het volgende: voor een mol maakt het niet zoveel uit of hetgeen wat hij of zij doet mols of onmols is, het gaat er alleen om hoe het geïnterpreteerd wordt door de rest. Met een twijfelende Thomas als laatste afvaller lijkt het me dan gewoon een geslaagde mol die weinig verdacht wordt en niet veel geld verdiend. Met welke tactiek dat gebeurt is mij om het even, en de door Kim gebruikte tactiek vind ik dus zelfs nieuw. Nu nog maar hopen dat ik geen spoken zie.