Ik heb haar ook nog op geen enkel moment op kandidatengedrag of gezichtsexpressies kunnen betrappen.
Ik heb er wel een paar. Kim wijzen op de vlag van Zweden bij de lichtopdracht (werd genegeerd, maar waarom zou ze het doen als Mol?). De bijbel noemen in diezelfde opdracht. Ze doet zeker regelmatig verdachte dingen, en bemoeit zich opvallend met de groepsverdeling en tactiekbespreking, maar ik vind haar behoorlijk naturel. Bv. in de extra beelden, als Welmoed zegt dat ze het niet zo met haar weet ('Weet je het niet zo met mij?') en als ze naderhand zegt dat ze Welmoed zo mist. Ook de spanning op haar gezicht bij de executies komt op mij over als kandidaats. Ze zou het geweldig spelen, voor iemand die geen actrice is.
In de livestream krijgt Laetitia de vraag: 'Ga jij liever voor geld en voor de groep, of voor mingeld en voor jezelf'. Ze zegt dat ze op dit moment voor zichzelf zou gaan. Rik, lachend en heel ontspannen: 'Dat is ook een beetje mollig antwoord hè, wat je nu geeft, dat besef je toch wel hè'. Terwijl het nota bene helemaal geen mollig antwoord was. Zegt Rik zoiets tegen de Mol?