Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Totaal aantal stemmen: 76
Maar dit staat op de site;“ Wie de finalisten zijn, kom je zaterdag 19 februari 2022 te weten in de achtste aflevering van Wie is de Mol? Op dit moment zitten Everon, Kim-Lian, Thomas en Fresia nog in het spel. De finale van Wie is de Mol zie je zaterdag 5 maart om 20.30 uur op NPO 1. “ Kan me niet voorstellen dat we vanavond met 4 overblijven, net als dan volgende week.. en de start vd week daarop.. reken daarom op n afvaller
En ik heb de witte plus gele vrijstellingen in mijn achterhoofd zitten die Rik blijkbaar in augustus online liet zien.
De tweede persoon die in afl. een in het begin de trap oploopt wordt omgeven door molgeluiden, heeft ongeveer dezelfde lengte als Rik, een nog niet eerder vertoond zegel op zijn enveloppe, een mannenhand met vieze nagels, mannen lakschoenen. De laatste afvaller is dan Thomas. Een weggevertje.
Helaas valt het doek voor fresia
Moeilijk te voorspellen wie de winnaar wordt omdat Kim-Lian en Fresia al vrij lang op Everon zitten en veel van hem zullen weten. Bovendien weten we niet of ze haar bergkristal in gaat zetten.
eindelijk was het Thomas
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
925 gasten en 0 vaste bezoekers