Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 51809 keer)

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #140 Gepost op: 6-02-2022, 14:52:04 »
Scherp opgemerkt.

Wacht zit dan echt iedereen op Kim-Lian als mol? ::rofl::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #141 Gepost op: 6-02-2022, 14:57:19 »
Wacht zit dan echt iedereen op Kim-Lian als mol? ::rofl::

Kan best de reden zijn waarom we van Laetitia geen verdenkingen meer horen. Als zij de finale haalt blijft het nog even spannend. Voelt op mij net zoals in IJsland waarbij creatief werd gemonteerd of iig niet van iedereen we kregen doorgeschemerd dat ze Annemarie verdachten..

Van Everon/Thomas/Fresia weten we het wel. Fresia zou oprecht de grootste durfal zijn om volgende week nog geen vrijstelling in te zetten en zo haar eigen finale vrijstelling te creëeren. Everon heeft KL al langer in de smiezen. Thomas krijgt met vertrek van Sahil duidelijkheid. Fresia was blij met de duidelijkheid die Sahil zijn exit haar gaf al had zij haar maatje liever erin gehad.

Kun je dus bij uitstek voorsorteren op een Everon, KL + Fresia/Laetitia of Thomas als finale. En dan vergroot je in de montage de acties uit van elke finalist in de voorgaande afleveringen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 6-02-2022, 14:58:38 »
Van Everon/Thomas/Fresia weten we het wel. Fresia zou oprecht de grootste durfal zijn om volgende week nog geen vrijstelling in te zetten en zo haar eigen finale vrijstelling te creëeren.

Fresia moet hem inzetten, dus of ze is echt heel gek en zet hem niet in.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #143 Gepost op: 6-02-2022, 15:24:01 »
Maar kan ze m inzetten tot afl 8 of tot en met afl 8?

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
« Reactie #144 Gepost op: 6-02-2022, 15:26:38 »
Maar kan ze m inzetten tot afl 8 of tot en met afl 8?

Tot, dus volgende week moet ze hem inzetten.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 6-02-2022, 15:28:27 »
Tot, dus volgende week moet ze hem inzetten.

In de vooruitblik lijkt dus dat Fresia waarschijnlijk de finale vrijstelling ook gaat bemachtigen. Dan kan ze vliegend naar de finale gaan. Dan kan inderdaad iedereen er nog uit gaan liggen als Kim-Lian de mol is.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #146 Gepost op: 6-02-2022, 15:48:45 »
De mol is vaak zo vriendelijk om de finalevrijstelling zelf te verdienen, wel zo eerlijk naar de kandidaten toe. Zeker bij een sportieve mol.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 7-02-2022, 01:36:30 »
Juist omdat het bij Laetitia zo vaag is, denk ik eigenlijk dat ze niet afvalt komende aflevering. Sterker nog, ik denk dat zij de finale wel eens kan halen.
Dit denk ik dus ook.

Sterker nog, ik denk dat nu een sterke Kim-Lian verdenker een rood scherm krijgt.

Dat betekent dus dat Laetitia al naar Kim-Lian is overgegaan maar dat mogen we nog niet weten om de verrassing groot te maken dat vermoedelijk Thomas, die nu vol in zal zetten op Kim-Lian, TOCH exit is.

Dus we zullen een biecht zien waarin Laetitia nog wat onduidelijk is, Everon die wel Kim-Lian noemt maar ook nog vast wel iemand anders, en dan Thomas die zegt nu vol te tunnelen op Kim-Lian. Rood scherm Thomas  ::oink:: ::oink:: ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 7-02-2022, 09:29:55 »
Dit denk ik dus ook.

Sterker nog, ik denk dat nu een sterke Kim-Lian verdenker een rood scherm krijgt.

Dat betekent dus dat Laetitia al naar Kim-Lian is overgegaan maar dat mogen we nog niet weten om de verrassing groot te maken dat vermoedelijk Thomas, die nu vol in zal zetten op Kim-Lian, TOCH exit is.

Dus we zullen een biecht zien waarin Laetitia nog wat onduidelijk is, Everon die wel Kim-Lian noemt maar ook nog vast wel iemand anders, en dan Thomas die zegt nu vol te tunnelen op Kim-Lian. Rood scherm Thomas  ::oink:: ::oink:: ::oink::

En Fresia die fout zit wordt gered door de vrijstelling. Plausibl scenario nog.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #149 Gepost op: 7-02-2022, 10:31:28 »
Ik denk dat de verdenkingen van Laetitia niet getoond wordt omdat ze daarin zegt dat Kim niet de mol is. Zich wel verdacht maakt, maar dat Laetitia dat allemaal te opzichtig vindt (zoals bij ver gelijken). En vervolgens een rijtje met verdenkingen uit naar 1 a 2 deelnemers, waarvan 1 wel de mol is. En dat daarom haar verdenkingen al een tijdje niet getoond worden. Bij die 1 a 2 denk ik aan het duo Fresia/Everon.

Er wordt nu gespeculeerd dat Fresia meer goed zou hebben dan Sahil terwijl Fresia Everon noemt als zware hoofdverdachte "als je het eenmaal ziet kun je niet meer anders" en Sahil twijfelt tussen Thomas en Kim. Het zou kunnen maar ik acht de kans maar klein op deze "lucky twist" in de verdenkingen. Ook zo opzichtig dat Kim biecht dat ze haar pijlen op een andere deelnemer gaat richten (na Everon die haar niet geloofd met de 250 euro) en dat Sahil dan (bijna) all-in zou zijn gegaan op de verkeerde. Ja hij werd overmoedig, maar veel reden om te veranderen heeft hij niet gehad, behalve dan dat Thomas het goed deed en Kim zich verdacht probeerde te maken met 1400/1100. Als hij had besloten om heel iemand anders te gaan verdenken, had hij zijn vrijstelling wel ingezet.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 7-02-2022, 11:33:23 »

Er wordt nu gespeculeerd dat Fresia meer goed zou hebben dan Sahil terwijl Fresia Everon noemt als zware hoofdverdachte "als je het eenmaal ziet kun je niet meer anders" en Sahil twijfelt tussen Thomas en Kim. Het zou kunnen maar ik acht de kans maar klein op deze "lucky twist" in de verdenkingen. Ook zo opzichtig dat Kim biecht dat ze haar pijlen op een andere deelnemer gaat richten (na Everon die haar niet geloofd met de 250 euro) en dat Sahil dan (bijna) all-in zou zijn gegaan op de verkeerde. Ja hij werd overmoedig, maar veel reden om te veranderen heeft hij niet gehad, behalve dan dat Thomas het goed deed en Kim zich verdacht probeerde te maken met 1400/1100. Als hij had besloten om heel iemand anders te gaan verdenken, had hij zijn vrijstelling wel ingezet.

Sahil neigde vorige aflevering al meer naar Thomas, als hij dat nu nog iets meer is gaandoen, en Fresia naar alle waarschijnlijkheid toch wat backupvragen op Kim heeft ingevuld, lijkt het me al bij al logisch wat er gebeurd is, uit standpunt van Kim als mol. Fresia en Everon als mol worden hierdoor ook niet uitgesloten. En wie er nog aan twijfelde kan nu toch wel echt een kruis door Thomas maken.

Offline Jezet

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 7-02-2022, 11:48:00 »
Dat zou dan kunnen slaan op het feit dat ze Everon in de gaten hield in het kasteel. Toen ze naar hem toe liep vond hij plotseling een sleutel. Heb haar idd wel vaak naar hem zien kijken o.m bij de executie met een gezicht van "jaja"

Ik heb uitzending 4 nog even teruggekeken. Op basis van deze aflevering sluit ik Everon uit. Zijn idee om bij de opdracht Huis(ont)houden alles klokwijs per uur te beschrijven is absoluut onmols.
Ook de opmerking van Arno "En toch zit de mol in het duo dat het geldbedrag heeft binnen gehaald" over de opdracht Luidsprekers.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #152 Gepost op: 7-02-2022, 12:38:48 »
Sahil heeft waarschijnlijk alles op Thomas gezet.

Het probleem met “Kim is de mol” is dat een aantal vragen ook op haar slaan. In ieder geval de vraag die we Sahil zien invullen kan op Thomas en op Kim slaan.

Als Kim de mol is zou die vraag goed zijn gerekend voor Sahil.

Waarom valt Fresia dan niet af? Zij zit op Everon en die antwoorden hebben geen overeenkomst met Kim omdat Kim en Everon bij alles in andere groepjes zitten.

Dus als Kim de mol zou zijn zou Sahil er nog inzitten vanwege de overeenkomsten met de antwoorden die op Thomas maar ook op Kim slaan.

Als er niet gesjoemeld is met de verdenkingen kan Kim het volgens mij niet meer zijn maar is t Everon of Fresia

Maar het is laat en misschien kan iemand deze logica weer onlogisch maken  ::rofl::

Het is eigenlijk heel logisch: Sahil heeft niet alles op Thomas gezet, maar waarschijnlijk heel veel op Kim-Lian en ligt er daarom uit.
Waarom Fresia, die op Everon zit, niet afvalt? Nou bijvoorbeeld al omdat Everon net als de Mol een man is. Thomas dus.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 7-02-2022, 13:15:34 »
Als Fresia de mol is, vind ik het raar dat zij als enige Everon lijkt aan te wijzen als mol. Daardoor vind ik haar minder verdacht.
Als iedereen inderdaad zo geantwoord heeft, zou je denken dat Kim-Lian de mol niet kan zijn. Sahil lijkt zijn verdenking op haar of Thomas te hebben. Aangezien beide veel dingen samen hebben gedaan, moet je automatisch meerdere vragen goed hebben gehad. Dan was het logischer geweest als Fresia een rood scherm had gehad, want Everon zat telkens op een andere plek (sleutels zoeken, aanwijzingen geven op het water in opdracht 2).

en Everon is de penningmeester. Die vraag komt ook altijd terug in de test en zou Fresia dan als enige verkeerd kunnen hebben ingevuld.

Fresia kan hebben gespreid, maar op wie dan?

In het gesprekje over de gejatte moltelefoon biecht Fresia nog dat ze Kim vertrouwt.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 7-02-2022, 13:18:40 »
Ze kreeg ook de vraag over waar de mol was bij de jetski.

We zien haar de plek van Everon invullen. Deze had ze ook fout gehad als Kim de mol was en Sahil had die goed gehad. Dit geldt ook voor de andere vragen die we te zien krijgen

Ik had al eerder gepost dat Kim als mol na wat we nu zien veel minder waarschijnlijk is

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 7-02-2022, 14:05:00 »
En zelfs als Sahil op Thomas zou gegaan zijn, zouden een aantal antwoorden matchen met Kim, waardoor hij, als Kim de mol is, meer antwoorden juist zou hebben dan Fresia.
Als ik hier de verdenkingen lees zie ik dat Kim Sahil verenkt, maar ze vult wel een vraag in op Everon. Vraag 6: Hoeveel sleutels vond de mol in het fort? Daar vult ze 1 in. Ze zegt te twijfelen of ze all in zou gaan op Sahil, maar blijkbaar heeft ze toch een aantal antwoorden nog op Everon gezet.
Mocht Everon de mol zijn en Kim En Fresia zitten juist, dan is Thomas door de mazen van het net geglipt, en levert de combinatie Kim/Sahil meer overeenkomsten met de mol dan wat Sahil deed, Thomas of Kim of beide.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #156 Gepost op: 7-02-2022, 14:09:34 »
En zelfs als Sahil op Thomas zou gegaan zijn, zouden een aantal antwoorden matchen met Kim, waardoor hij, als Kim de mol is, meer antwoorden juist zou hebben dan Fresia

Tenzij Fresia ook op Kim inzet.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 7-02-2022, 14:14:20 »
Als je n slimme speler bent.. en ook op Kim inzet zou ze ingevuld hebben dat de mol op n jetski zit qua kansberekening. En we zien haar de exclusieve plek van Everon invullen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #158 Gepost op: 7-02-2022, 14:14:56 »
De mol is vaak zo vriendelijk om de finalevrijstelling zelf te verdienen, wel zo eerlijk naar de kandidaten toe. Zeker bij een sportieve mol.

Thomas is dan ook een sportieve Mol en haalt aanstaande zaterdag met veel plezier de nodige duizenden euro's uit de pot voor de finalevrijstelling.
 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 7-02-2022, 14:15:15 »

In aflevering zegt Fresia dat ze Kim vertrouwd.