Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 51858 keer)

Offline Proudtobeanurse

• Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #200 Gepost op: 13-02-2022, 12:49:23 »

Sahil is er wel op Thomas uitgegaan. Zie terug hoeveel hij op hem inzette, dat is bekende informatie. niet mee eens. Hij gaf zelfs aan op het laatste van zijn molvaf te zijn gestapt.

En dan hadden al die andere kandidaten dus NOG meer op Thomas in moeten zetten om aldoende Sahil de slechtste test te laten.  die anderen in het begin hadden gespreid op 4 kandidaten. Dat zegt echt niet zoveel

De kandidaten die vroeg in het spel exit gingen zijn er ook op Thomas uitgegaan. En dan bedoel ik niet dat ze net zoveel inzetten op Thomas als Sahil. Misschien maar een kwart van de test. Maar als je met 11 kandidaten bent dan is een kwart op de mol echt wel ruim genoeg, immers, een op 1 na slechtste test is al genoeg om door te gaan.

Dus zelfs maar een paar vraagjes op Mol Thomas is genoeg om in het spel te blijven, ze gingen toch exit, dus Thomas is de mol niet, en sterker nog, dit wordt zo duidelijk door de regie in beeld gebracht dat hij aanstaande zaterdag vast exit is. als je spreid op 4 kandidaten , is de kans groot dat je inderdaad een paar vragen goed moet hebben op de mol. Maar dat geld voor de andere kandidaten ook
[/quote]

En Kim en Everon hebben hem steeds wel meegenomen als ( bij ) mol.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 13-02-2022, 13:17:08 »
die anderen in het begin hadden gespreid op 4 kandidaten. Dat zegt echt niet zoveel

Je zei dat je had teruggekeken. En Sahil vulde 13/20 op Thomas in! En de week erop, toen hij eruit lag, vulde hij de enig zichtbare testvraag in dat de mol bij de duikbootbasis was. Die zette echt wel op Thomas in. Paar vraagjes was al genoeg geweest, echt geen 13. En het zegt juist nog meer in het begin. Als je spreidt op 4 kandidaten ben je 100% zeker door als je mol erbij zit. Reken maar uit, vanaf 11 (!) kandidaten. Pure kansberekening. Maar een paar vraagjes op Mol Thomas is genoeg om in het spel te blijven

als je spreid op 4 kandidaten , is de kans groot dat je inderdaad een paar vragen goed moet hebben op de mol. Maar dat geld voor de andere kandidaten ook Nee dan heb je toch 25% goed op de mol? Dat is zat. Ja je kunt wat fouten maken. Maar je kunt ook per ongeluk meer goed hebben. Dus laten we zeggen je hebt 20-30% goed. Terwijl je met 5% al wel door kan zijn. Want er zijn ook domme kandidaten die alles fout invullen, helemaal de mol niet in het vizier hebben.....

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Q_TALPA_E

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 13-02-2022, 16:09:38 »
Ik dacht gisteren even dat we een Leonie ter Braak'je kregen. Toch blijft Kim-Lian mijn hoofdverdachte.

Offline Q_TALPA_E

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 19-02-2022, 21:27:53 »
Opvallend hoe ze vorige week Kim-Lian als hoofdverdachte in het spel framen. Nu proberen ze Everon en Kim-Lian even verdacht te maken qua verdenkingen.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 19-02-2022, 21:35:48 »
Als we Thomas mogen geloven is het dus als volgt?

Kim: Everon
Everon: Kim
Fresia: Everon en Kim
Thomas: Everon en Kim

Dan is het dus extra onwaarschijnlijk dat het Fresia is. 

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #205 Gepost op: 19-02-2022, 21:37:24 »
Test aflevering 8:

Everon: Kim-Lian

Fresia: niemand (ging all-in, vult in dat de mol aan het begin van opdracht 3 een metaaldetector had, volgens mij waren dat Kim-Lian en Everon)

Kim-Lian: niemand (ging all-in, moet haast wel gewoon Everon zijn)

Thomas: Everon & Kim-Lian (wilde 50/50 spreiden maar was niet zeker. Wilde ook misschien meer op Kim inzetten, of juist andersom)

-----------------------------------

Als Everon de mol is, is Fresia all-in op hem gegaan en had Thomas af moeten vallen. Kim-Lian zit 100% op hem, dat kan niet anders.
Als Kim-Lian de mol is, is Fresia all-in op haar gegaan en had Thomas ook af moeten vallen. Everon zit ook 100% op Kim.
Als Fresia de mol is, zaten ze alle 3 fout. Dan is de vraag, hebben Everon & Kim-Lian dan mazzel gehad dat ze met hun all-in-test van Thomas wonnen die spreidde of maakt dat in dit stadium niet veel meer uit als iedereen fout zit?

Volgens deze informatie kunnen ze het nog alle 3 zijn.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #206 Gepost op: 19-02-2022, 21:38:37 »
Grappig hoe ik dit al voorspelde. De chakra's stonden allemaal op één lijn.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #207 Gepost op: 19-02-2022, 21:40:56 »
Fresia: niemand (ging all-in, vult in dat de mol aan het begin van opdracht 3 een metaaldetector had, volgens mij waren dat Kim-Lian en Everon)

Kim-Lian had geen metaaldetector aan het begin van de opdracht, Ze liep met Everon mee. Fresia had een kleintje en Thomas had er ook een. Er waren er maar 3. Gezien het feit dat ze zelf een metaaldetector had en de test niet op haarzelf invult natuurlijk, moet deze vraag wel op Everon zijn.  ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 19-02-2022, 21:42:50 »
Overigens geloof ik niet dat een vraag weggeeft op wie Fresia zat. Die kloppen nooit.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #209 Gepost op: 19-02-2022, 21:43:22 »
Fresia en Kim zitten op Everon

Alleen Everon zit op Kim

Everon winnaar  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #210 Gepost op: 19-02-2022, 22:07:49 »
Ik blijf erbij dat Fresia (ook) op Kim zit maar ik kan het nog steeds niet goed onderbouwen. Gevoeletje? :P

Zou wel voor een leuke verrassing kunnen zorgen als Fresia als winnaar wordt uitgeroepen, we dan denken dat Everon de Mol is en het toch Kim-Lian blijkt te zijn.

Offline DRenziboy

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 19-02-2022, 22:28:03 »
Overigens geloof ik niet dat een vraag weggeeft op wie Fresia zat. Die kloppen nooit.

Mwah, gebeurt vaker. Eerder dit seizoen ook een flink portie van de bekentenissen gingen richting Kim, maar een beetje puzzelwerk stuurt ons richting Everon.

En dan had iemand nog het lef om te zeggen dat het er dik bovenop lag dat ze ons richting Everon sturen.  ;D

Offline Vermoljoen

• Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
« Reactie #212 Gepost op: 19-02-2022, 22:29:48 »
Hebben ze niet ooit bevestigd dat de antwoorden die ze echt geven later ook zo worden weergegeven tijdens de montage? Is dat niet ooit gevraagd geweest tijdens een chat (of was dat met Gilles?)?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 19-02-2022, 22:30:52 »
Hebben ze niet ooit bevestigd dat de antwoorden die ze echt geven later ook zo worden weergegeven tijdens de montage? Is dat niet ooit gevraagd geweest tijdens een chat (of was dat met Gilles?)?

Nee, de test fragmenten worden er later ingemonteerd door de producers. Dat is inderdaad een keer gezegd.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #214 Gepost op: 19-02-2022, 22:32:10 »
Dat sowieso .. de vraag is worden ze realistisch gemonteerd of niet

Edit: indien t realistisch gemonteerd wordt.. dus zonder misleiding.. zien we Thomas een vraag op Everon invullen.

In de biecht lijkt hij te twijfelen of hij vol voor 1 moet gaan maar dat geloof ik niet zo.. is ie te slim voor.

Thomas dus op Everon eruit lijkt t
« Laatst bewerkt op: 19-02-2022, 22:39:45 door FS »

Offline DRenziboy

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 19-02-2022, 22:38:57 »
Ik zou het een schande vinden als deze niet lijken te kloppen, dan is er totaal niks meer te puzzelen.

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 19-02-2022, 22:41:12 »
Ik zou het een schande vinden als deze niet lijken te kloppen, dan is er totaal niks meer te puzzelen.

Ik zou zeggen kijk seizoen 19 nog eens opnieuw.

Offline Vermoljoen

• Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
« Reactie #217 Gepost op: 19-02-2022, 22:42:30 »
Het lijkt me inderdaad wel raar om nog te spreiden in de aflevering voor de finale, maar het zou zomaar kunnen. Ik acht de kans ook wel groter dat hij uiteindelijk all-in is gegaan  ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 19-02-2022, 22:44:02 »

Volgens mij kloppen deze beelden ook gewoon. Wel kunnen de makers gebruik maken van foutjes die kandidaten maken. Als ze vol op kandidaat x gaan en per ongeluk een vraag invullen op kandidaat y, kan die uiteraard uitgezonden worden..

Offline Elliebellie

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 19-02-2022, 22:53:58 »
Thomas dacht wel dat Fresia ook zou spreiden over KL en Everon, misschien dat hij daarom toch ook zelf een paar vragen voor de zekerheid heeft gespreid?