Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Heel gaaf Missmolly Ik zag weer een masker in beeld verschijnen nadat Kim-Lian een kistje opgevist had.Ook leek zij het lampje van het kistje even in rood te veranderen en daarna weer uit te zetten.Kun je zien op 23.31-23.32 (youtube) op de site vanaf 23.41 ongeveer. Dacht eerst dat het aan haar sup board lag maar ik denk toch van niet. Het ziet er echt uit alsof ze een knopje indrukt.
De mol in jullie midden wordt te vaak benoemd .. dus dat zal vast iets zijn.Zet de kandidaten op alfabetische volgorde en je vindt Kim in het midden Arno EveronFresiaGlenHilaKim LianLaetitiaSahilSusanThomasWelmoed
Je zou zelfs nog kunnen zeggen dat de 12 van L(ian) er ook nog in verstopt is Als ze niet de V maar de M willen gebruiken, dan moeten we misschien verwijzingen naar luchtvaart (KLM) in de gaten gaan houden...
geen logische volgorde
De mol in jullie midden wordt te vaak benoemd .. dus dat zal vast iets zijn.
"In het verschiet", zo heette de eerste opdracht in afl. 6.Wat als je dit opvat als 'ver schiet', vraag ik me af. En is de mol degene die ver schiet (met de pijlen)?Dat zou misschien een hint naar Laetitia, Everon of Fresia kunnen zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
977 gasten en 9 vaste bezoekers