Mooi!
Wat ik ook opvallend vind, Everon (sorry, die tunnel wordt bij mij steeds dieper
) applaudisseert voor de rest. Lijkt iets minder uitbundig. Juicht verder niet, geen uitbundige lach. Ja, toch wel weer mols voor mij.
Sahil: niet echt een uitgesproken reactie (misschien moeheid?), wel oprecht blij, denk ik
Laetitia: wat staat ze hier te doen? Niet echt te pijlen, ik geloof dat ze blij is (maar bij Laetitia vind ik sowieso wat minder goed te 'lezen')
Thomas: lijkt mij oprecht blij (mocht dat niet kloppen: dan mag hij in meer films gaan spelen
)
Verder lijkt het ook dat Kim-Lian en Fresia wat meer naar elkaar toetrekken? Hebben zij misschien een bondje, wat nog niet echt in beeld is geweest? Kim-Lian blijft verdacht, ook in deze opdracht, maar krijg toch bij haar het idee dat ze zo doet omdat ze de mol op het spoor is. Inderdaad: Kitty has claws.
Ik houd trouwens nog wel rekening met een voortijdige Kim Lian-exit, omdat Everon volgens mij ook door anderen meer wordt verdacht. Ze legt nu heel erg de nadruk op zichzelf verdacht maken (als ze toch de mol is, oei oei
) en daardoor wat minder gefocused dan bijvoorbeeld Fresia. Dit kan nog wel spannend worden.