In dat geval zouden ze midden in de serie ineens nieuwe briefjes moeten maken en laten invliegen...
Nee ik verwacht in ieder geval dat de briefjes er al waren, alleen dat ze niet allemaal in het spel zijn gekomen. Dat er ogen achter de briefjes zaten zou een leugentje om bestwil kunnen zijn.
Alleen ik geloof hier niet in, want
A. de foto voor de livestream was dezelfde op het briefje van 1000, met Kim erachter geplakt. en B. Op het geld wat op de insta van Mollenstreken te zien was waren er ook lichtvlekken te zien op een select aantal briefjes. en C. Bovengenoemde reden lijkt me ook heel duur voor de productie om voor zoiets een heel vliegtuig met simpele briefjes in te vliegen.
Zoals ik al zei, het was een gekke gedachte. Mijn punt is gewoon dat het vreemd is. Het feit dat er dan(zoals jij suggereert) vier briefjes niet voor zijn gekomen is al vreemd. Wanneer er dus iets met geld is, ze hebben overal ogen achter geplakt, laat ze dan ook zien. Daarnaast zou 14 biljetten in een seizoen veel zijn, (volgens mij nagenoeg altijd 10 biljetten, 11 vond ik al vreemd)
A. het zelfde masker stond er op idd, nergens zeker dat hier ook de (zelfde)ogen achter zaten.
B. Klopt,
C. De briefjes hoeven niet tijdens het seizoen veranderd te zijn. Maar er zit een tijd tussen eind seizoen (afl 9) en de ontknoping. mbt punt B, ook dit vind plaats NA het seizoen, en zouden andere briefjes kunnen zijn. Tijdens het seizoen, zijn er geen ogen ontdekt, Daarnaast kunnen ze ook gewoon op locatie gedrukt zijn. Als ik de briefjes zie lijkt het alsof ze gewoon met een huis tuin keukenprinter gemaakt kunnen worden.
Het hoeft allemaal niet, maar ik vind de hele gang van zaken rond het molgeld en de maskers vreemd. De uitleg die wordt gegeven is niet compleet of komt niet overeen met wat we te zien hebben gekregen.
Anyway, we gaan waarschijnlijk niet achterkomen wie achter welk biljet staat zolang WIDM dit zelf niet deelt. Blijkbaar wordt er dit jaar voor gekozen om de biljetten bewust niet te delen.