Leuke aflevering om te kijken! Wat speur-potentie betreft iets minder vind ik. Maar dat kan ook zijn omdat ik ongeduldig ben en graag een beetje puzzel en ingewikkelde posts en theorieën lees over opdrachten die ik pas na 3x terugkijken zelf snap enzo. Van die opdrachten die je echt frame voor frame moet kijken en uiteindelijk met terugwerkende kracht een molactie kan uitsluiten vanwege een stukje schoen van iemand die op plek X stond en dus niet A heeft kunnen doen, dus dan moet Y dat wel zijn geweest want Z was toen al de hoek om, bladiebla.
Niet eens om dan eenduidig de mol te kunnen vinden of uit te sluiten, maar alleen al om dat gevoel te hebben
dat die kans er is
Ik merk dat ik een beetje zoek naar dingen om nader te onderzoeken, of hoop op van die acties die héél raar zijn voor een mol, of juist heel onlogisch lijken voor een kandidaat. Waar veel discussie over is onder molloten.
Wanneer een opdracht moeilijk molbaar is, of juist moeilijk haalbaar is dan valt er weinig te speculeren verder. We zitten natuurlijk pas in aflevering 2, maar het lijkt me leuk als de verschillen in inzet (of dan toch in opbrengst) tussen de spelers wat groter kunnen worden in een opdracht.