Vind Laetitia helemaal niet zo verdacht. Ze pakt wel de zwarte etui, lost het raadsel snel op, graaft goed en ziet de boot aankomen en stapt snel in. Denk dat je best gestrest bent als je een uurtje in the middle of nowhere aan een ketting vast staat. Als ze de mol is, waarom dan Überhaupt los komen en op de goede plek graven? Plus als je een voet vlakbij de etui kan krijgen, kan je er met je handen nog steeds niet bij.
Van Kim Lian viel me nog op dat ze aanvankelijk helemaal niet bij het punt gaat graven waar ze vast zit maar een stukje er vanaf bij een vaag takje wat uit de grond steekt. Het in de modder spelen kan eerder gebeurd zijn. We horen wel een hoop geroep uit de portofoons komen terwijl ze een masker neemt. Daar slaat ze geheel geen acht op (maar misschien zat er modder in haar oren?)
Everon kan er volgens mij echt niets aan doen dat het zakje verkeerd viel, ik geloof wel dat dat gebeurd is.
Thomas streep ik nu echt wel helemaal af. Niet mollen terwijl niemand je ziet.
Fresia doet het gewoon goed. Een etui net even verkeerd gooien, weinig bijzonder. Met haar insteek op alles zou ze als mol álle zakje verkeerd gegooid hebben denk ik
Denk overigens dat Sahil als tweede rond vloog om zwarte zakjes te gooien waar Fresia had gemist maar hij ziet Everon blijkbaar niet. Mols al verdenk ik hem gewoonweg niet.