Ik weet niet waar ik het neer zou moeten zetten, dus ik doe het maar even hier:
Ik kwam zojuist dit artikel via Facebook tegen van Rob Goossens, bekend van o.a. RTL Boulevard en Vandaag Inside. Daarnaast schreef hij voor Veronica Superguide het volgende artikel.
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/bner-zijn-zo-rijk-word-je-ervanBN’ER ZIJN: ZÓ RIJK WORD JE ERVANBest een geinig artikel, maar voornamelijk gebaseerd op aannames. Veel kun je er niet uithalen. Wel vond ik het volgende stukje wel verbazingwekkend:
Je zou verwachten dat juist grote programma’s als Wie Is de Mol? en Expeditie Robinson een goudmijn zijn voor BN’ers, maar dat blijkt tegen te vallen. “WIDM betaalt helemaal niks, dat moet je echt doen omdat het goed is voor je naam”, zegt een van de managers
Nu is het slechts één manager, maar het kan toch werkelijk niet zo zijn dat BN'er écht hun deelname zien als een mooie kans om bekender te worden? Het zou geen goede ontwikkeling zijn dat een kandidatengroep meer en meer bestaat uit publiciteitsgeile, derderangs BN'ers die bekend willen worden. Mocht dit wel zo zijn, hoop ik dat Rick, Rik en alle andere mensen van de crew gaan ingrijpen en meer aandacht gaan schenken aan de casting.