Hans Kesting lijkt mij een hele leuke naam! Echt een WIDM type idd (op het eerste gezicht dan)
Verder vind ik de kandidatenlijst erg underwhelming, er vanuit gaande dat sommige namen wel kloppen.
Dit klinkt vast heel gemeen en zo bedoel ik het niet maar ik vind de kandidaten sowieso een beetje ‘vertrut’ de afgelopen jaren.
Kim Lian, Hila, Laetitia allemaal lieve dames maar het schreeuwt: saai en braaf.
Gooi daar een paar mensen bij zoals Everon en Sahil die heel graag ‘aandacht’ willen en je hebt echt zo’n typische groep.
Waar zijn de rauwe persoonlijkheden gebleven? Een Tygo, Sofie, Olcay, Soundos, Tania etc?
Mensen als Anne Mar & Jo van Egmond zijn weer precies types als Kim Lian, Laetitia, Marije, Charlotte en noem maar op. Het is echt allemaal een beetje truttig.
En een Jeroen gortworst is weer zo’n aandachts hongerig type.
Ik hoop echt dat er aangename verassingen bij zitten. Qua mannen heeft het potentie!
Kaliber Hans Kesting aub!!!
Mijn lijst zou zijn;
Hans Kesting / acteur
Kiefer Zwart / acteur
Valerio Zeno / presentator
Jacob Derwig / acteur (die instagramt niet veel maar is wel stil tijdens de opnameperiode)
Mustafa Marghadi / journalist(hij is stil van 26 juni - 5 augustus)
Carly Wijs / actrice (maar geen stilte)
Siham Raijoul / presentatrice & dagvoorzitster
Natacha Harlequin / strafrecht advocate en presentatrice (heeft soort van een stilte en de foto’s die ze post kunnen oude fotos zijn, dit zou een goede naam zijn)
Tatum Dagelet / presentatrice (post 3 x in periode maar kunnen oude fotos zijn)
Anne Mar Zwart / presentatrice