Vorig jaar hadden we ongeveer 1000 voetbalhints voor Fresia, veel lol mee gehad.
Voetbal, of cybercrime, beide onderdeel van de samenleving, met vele parallellen met het normale leven.
Eerder een reden dat Daniël het niet is, ik bedoel het biertje klopte ook al niet....Instagram uit de lucht zal ook wel niet kloppen als hint.
Leuk gespeeld, maar dit is eerder de winnaar dan de mol.
Uit de trailers concluderen we dat de mol pas met het telefoontje wordt geïnformeerd over het molschap.
Je denkt dan: 'Het moet wel iemand zijn met ervaring, levenservaring, acteerervaring, improvisatievermogen'.
Maar die opnames waren waarschijnlijk twee weken voor vertrek.
Dus de mol is wel voorbereid, heeft alleen maar twee weken -geen jaren!- gehad om zich over de zenuwen heen te zetten.
Iedereen die de mol wil zijn kan het dan worden. Annick lijkt dan veel op Jon, met acteerervaring en kan dicht bij zich zelf blijven, maar erg origineel zou die keuze dan niet zijn. Jurre lijkt veel op Kees Tol, de vorige keer in Zuid-Afrika.
Bij oud-mol Jon had de oud-mollen-commissie commentaar op zijn flexibiliteit, andere kandidaten kregen als commentaar 'maar die twijfel', omdat ze niet zeker waren over hun eerdere keuze 'ja ik wil de mol zijn' . Sarah en Ranomi hadden die twijfelachtigheid.
Soy Kroon geef ik inmiddels een goede kans, maar mijn favoriet op dit moment is Anke, die onopvallend te werk gaat, met kleine dingetjes.