Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
1. Milouska2. Kees3. Inge4. George/Dennis5. JanNaar mijn mening doet een grote hint er niet toe. Dat zien wij als kijker ja. Maar ik kijk naar hoe een Mol zich beweegt tijdens het spel. Het actief manipuleren, sommige gaan net dat stapje verder. PS bij deze wat liefde voor Anne Marie Jung, die door 99% als slechtste mol is genoemd en ik vind dat persoonlijk onterecht. Zij staat iig in de top 3 mollen met een grote persoonlijkheid.
Waarom heb je Inge zo hoog staan? Ik vind haar de slechtste. Ze heeft zichzelf meer ingedekt dan gemolt, geen wonder dat ze niet verdacht werd
Niemand verdacht Inge tot in de finale!!
Inge was een Mol die het spel heel psychologisch speelde. Zij was heel erg bezig met een web uitzetten waarin ze mensen de val in kon laten lopen. Bepaalde dingen doen waardoor bepaalde kandidaten dachten ;”maar dan kán ze de Mol niet zijn” vind ik persoonlijk heel knap. Bepaalde schaak zetten tijdens het spel maken. Zij kon er ook niets aan doen dat er een veiling in zat. Je kunt het ook zien als een vrij ‘domme’ kandidatengroep want acties als abseilen, de veiling en de lift waren acties waarin (als ze een slechte Mol was) mensen haar toch direct door zouden moeten hebben. Toch keek niemand naar haar en dat vind ik knap.
Leuk Topic!!Übermol:1 GeorgeUitstekende mollen:2 Dennis3 Elise4 Jan5 Thomas6 KeesPrima mollen:7 Rob8 Merel9 Everon10 Milouska11 NicoGoede mollen:12 Margriet13 Deborah14 inge15 Klaas16 Yvon17 Jeroen18 PatrickLeuk geprobeerd:19 Renee20 Kim21 Jon22 Susan23 Anne-Marie
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
561 gasten en 7 vaste bezoekers