Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
- Viktor Brand
Die laatste dacht ik te herkennen in silhouet 9:
Antoin Peters volgt Wie is de Mol en WIDM22 (een fanaccount) op instagram…. Enige foto die hij post tijdens opnameperiode is een foto van zijn geslaagde dochter op 7 juli.. die foto kan eerder gemaakt zijn maar geen idee…
Mijn wens is, ondanks dat ik het niet geloof hoor, toch wel dat Dieuwertje er echt bij zou zitten. Zou ik fantastisch vinden!
Wat vinden we van Fockeline Ouwerkerk?
Misschien een land met de H?- Haïti.- Honduras.- Hongarije.- Hongkong.
Wellicht Eloi Youssef op 8?
Leuk, ik ben benieuwd! Lijkt me wel duidelijk dat iedereen zaterdagavond bekend is hoor. Ze gaan echt niet zo'n hype organiseren en dat de fans dan 'falen' en dat we als straf niks te weten krijgen. Ik zie dat echt niet voor me
Ik vind het toch een tikje vreemd dat ze het Molboekje dan maandag(avond?) al verschepen naar de winkels. Of zouden die krengen al lang gebonden klaarliggen, met de namen, foto's en geboortedatums van de kandidaten erbij?
Anne-Mar Zwart is ook al bijna een maand stil op de socials….you never know haha…ze zullen nu toch wel terug komen?
Bij de drukker moeten ze inmiddels wel gedrukt zijn ja. Maar die drukker zal wel een geheimhouding getekend hebben. Of ze al bij de boekhandels liggen durf ik niet te zeggen. Zou wel heel erg gevoelig voor lekken zijn als ze nu al bij de boekhandels in het magazijn liggen.
Ziet er spannend uit Fijn dat er nieuws is, kunnen jullie eindelijk die arme medewerkers van de Bruna met rust laten
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
451 gasten en 6 vaste bezoekers