Het zou kunnen dat er geen kandidaten in het molboekje staan, en dat je die dan kunt downloaden & printen (net als in S20-2). Zelf vond ik het molboekje toen wel echt waardeloos
er stond echt niets boeiends in. De gouden voorkant was leuk tho
Kandidaten bekendmaken bij afl. 1 is best leuk, maar het effect was er bij het Jubileumseizoen wel af toen de hints die op de website en socials stonden zó duidelijk waren dat de hele cast al onomstotelijk vast stond. Er was toen echt over niemand twijfel.
Ik denk dat we do - vr - za - zo kunnen speuren en dat maandag gewoon iedereen bekend is, en dan dinsdag een boekje.
Het gaat vast geen stemming worden, wie stemt er op 'nog niet bekendmaken'? Hooguit een paar procent.
Lijkt me overigens heel bad om mee te doen en dat dan pas bekend wordt gemaakt bij afl. 1. Als je dan afvalt in afl. 1 duurt je WIDM experience 55 minuten, dat lijkt me niks. Lijkt me ook niet goed voor de kijkcijfers hoor, als er niets aan promotiemateriaal beschikbaar is, los van wat beelden van de locatie o.i.d. Bij het Jubi-seizoen zat dat wel anders ofc.