Groepsfoto op 2e draaidag is niet vreemd, nee. Daar ging ik ook van uit. Anders klopt het nog minder.
Ik heb nog nooit gehoord dat ze 3 dagen nodig hadden voor de 1e aflevering.
Ik houd altijd rekening met 3 dagen voor aflevering 1 want alle persfoto's, zowel groepsfoto's als kandidatenfoto's, plus voorstelfilmpjes worden op locatie opgenomen voordat de eerste kandidaat gaat afvallen. Daarnaast kost het biechten na iedere opdracht veel tijd met 10 kandidaten in het spel.
Vaak is dat ook te zien aan de kleding, ik heb dat een aantal jaren bijgehouden. Volgens mij worden de groepsfoto's met Rik op de 2e speldag van een aflevering gemaakt, ook dat is dan te zien aan de kleding. De groepsfoto is in de ochtend gemaakt blijkt. Het kan ook dat meteen daarna de test en executie plaatsvindt en men vervolgens verder gaat met de eerste opdracht van aflevering 2. Ook dat is vaker voorgekomen.
Wellicht loopt het ook door elkaar bijv. dat met een deel van de groep persfoto's worden gemaakt en met een ander deel de voorstelfilmpjes en/of biechten worden opgenomen. Er valt meestal meer over te zeggen als de eerste promo's komen.