Ik koos voor Nathan omdat ik WILDE dat die het was. Ik zag het helemaal voor me. Daar heb ik van geleerd. De mol is niet de wensmol, maar degene die objectief de meeste molacties doet, op de beste molposities staat, en daar dan ook echt molt.
Same. Kan genoeg seizoenen opnoemen waarbij ik wss tegen beter weten in koos voor een finalist omdat ik het wilde en voor mij zag. Van Roderick, Anniek, Sanne, Carolien, Chris, Nathan. Tot een Anke/Nabil dit jaar.
Dan is het beter om te kijken wie stond in welke positie om te mollen. En als je Daniel dan tegen Jurre afzet zie ik pas bij het abseilen Daniel nul moeite doen voor de telefoons wat een valide moltactiek is. In de begin afleveringen zag ik bij Daniel vooral een kandidaat die erop stond dat opdrachten zouden slagen. Zelfs het ter discussie stellen van Soy zijn keuzes bij de muurschilderingen terwijl hij daar in mee had kunnen gaan.
Een enkele keer dan voor jokers gaan zonder twijfel op het schip. Maar die manier van spelen had ie als mol door kunnen zetten. Iets wat Jurre duidelijk wel gedaan heeft. Juist omdat veel opdrachten een component: kies geld of jokers hadden. Kandidaten willen jokers om langer in het spel te blijven, de mol ook maar dan zodat er geen geld verdiend is.