^ Ik ben van Daniël via Anke naar Sander geswitcht. Eens met jou dat Sander mij de meest solide persoonlijkheid lijkt, waar je een seizoen aan kan ophangen. Als je leest dat Everon het echt heel lastig had, de Vlaamse Mol van vorig jaar ook, en die van dit jaar ...nou ja, dan ga je denk ik voor ieders favo missionaris.
Volgens het Molboekje merkte Sander pas op Schiphol dat ze naar Zuid-Afrika zouden reizen en 'viel er een last van' z'n schouders. Hij had mensen verteld dat-ie naar Afrika moest voor z'n projecten van de Sunday Foundation. Nu hoefde Sander 'niet meer te liegen' want hij was 'echt in Afrika'.
Lijkt me een gezocht verhaal. Z'n stichting is alleen werkzaam in Sierra Leone, volgens mij. Dat ligt dichter bij Nederland dan bij Zuid-Afrika.
Vervolgens de vraag: 'Waar keek je het meest naar uit?'
Sander: 'Ik kon me weken voor vertrek al verheugen op leuke en gekke opdrachten'
Ah mooi, de 1e molbiecht!
Leuk zo'n zin die voor tweeërlei uitleg vatbaar is. Volgens de mensen van Trust Nobody werd de Mol trouwens een paar weken voor vertrek in Nederland gekozen. Zie de promo's met Everon, die de nieuwe Mol (zogenaamd?) belt als alle kandidaten bij elkaar staan.
edit: ik switch naar Ranomi. De edit van haar mollicitatiefilmpje zit me toch niet lekker. Wat ik op blz. 1 schreef. Ik kies uiteindelijk toch voor Sander