Poll

Wie is de Mol?

Daniël
39 (14.4%)
Jurre
218 (80.4%)
Ranomi
14 (5.2%)

Totaal aantal stemmen: 271

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 146519 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 15-01-2023, 05:00:55 »
Ik denk dat ik switch van Nabil naar Jurre… ::vergroot::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #201 Gepost op: 15-01-2023, 10:27:50 »
Ik heb de tweede opdracht intussen ten goei bekeken.
Ik volg inmiddels de Anke-verdenkers wel denk ik, ze krijgt ook mijn stem.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #202 Gepost op: 15-01-2023, 11:50:44 »
Annick of Jurre, kan ik in twee tunnels tegelijk zitten.  :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #203 Gepost op: 15-01-2023, 13:28:05 »
Ondanks dat het misschien allemaal te obvious is ga ik toch voor Soy. Maar Anke, Daniël en Nabil zouden ook zeker kunnen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #204 Gepost op: 15-01-2023, 21:50:14 »
Anke is de grootste tunnel zo te zien. Dat overkomt mij nooit: na aflevering 2 in de tunnel zitten met de meeste stemmen.  ???

Ik twijfel daarom of Anke wel de mol is.  ::rofl::
(ik heb niet altijd na afl. 2 de juiste mol in de smiezen, dus twijfeldetwijfel; dan toch Daniël? ::oink::)
Voorlopig blijft mijn stem op Anke staan hoor, maar ben echt nog niet zeker.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2023, 21:52:07 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #205 Gepost op: 15-01-2023, 21:57:48 »
Ik zat al op Jurre en heb nog geen redenen gezien om van hem af te stappen. Wel denk ik meer aanwijzingen te hebben gezien dat andere kandidaten zoals Soy en Daniel het niet zijn.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #206 Gepost op: 15-01-2023, 22:29:31 »
De chaotische aflevering 2 heeft mij niet veel wijzer gemaakt. Veel gerommel in de montage met verdachtmakingen. Beide opdrachten in afl. 2 kwamen niet chronologisch in beeld. Daarnaast zijn er meerdere goede molposities.
Jurre blijft mijn hoofdverdachte. Hij is nadrukkelijk aanwezig in de opdrachten en pakt de regie terwijl er weinig geld binnenkomt.

Sander vlak ik nog niet uit. Nabil en Anke houd ik in de gaten.

Ranomi, Annick, Soy en Daniel verdenk ik niet .

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #207 Gepost op: 15-01-2023, 23:20:46 »
Ik zeg DOEI  ::jaja::tegen Soy.
Kan mij werkelijk niet voorstellen dat hij, met al zijn geklier en eigengereid gedrag de MOL is.
Stap over naar Sander, weinig in beeld, weinig actief.
Mogelijk ook nog Ranomi. Zo'n gebrek aan conditie bij het lopen met de brancard en traplopen kan niet kloppen. En dan die vissenkop voor de foto??? In de gaten houden  ::jaja:: ::jaja::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #208 Gepost op: 15-01-2023, 23:25:48 »
Anke was al mijn nummer 1 en deze aflevering heeft alleen maar meer reden gebracht bij haar te blijven.

Zij was mijn SVDB-mol. En die heb ik nog nooit goed gehad.  ::rofl::
Gelukkig bieden slechte resultaten ook geen garantie voor de toekomst.  ::tandpastasmiley:: Heb dus voor nu op Anke gestemd.

Sander is veel meer op m’n radar verschenen en Daniël er bijna vanaf. Soy vind ik TE eh, alles. Nabil blijft iemand om goed in de gaten te houden. Jurre vind ik ook iets te voor de hand liggen, maar vooral op basis van de montage. Dus ik vlak hem niet uit. Ranomi geeft me geen molvibes, maar ik kan veel mogelijke hintjes naar haar uitleggen. Froukje en Sarah heb ik nooit echt verdacht. Annick verdenk ik ook niet (en hoewel het wellicht wat onaardig klinkt om te zeggen, hoop ik dat ze de volgende afvaller is. Niet dat ik haar geen leuk mens vind, maar ik vind haar als kandidate een beetje nietszeggend).
Laten we jabberen.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #209 Gepost op: 16-01-2023, 06:25:42 »
Anke op dit moment de meeste stemmen. Persoonlijk zie ik het niet, waarom zij zo verdacht wordt.

Ik hou het zelf bij Sander, onze ouwe dibbes.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #210 Gepost op: 16-01-2023, 10:32:16 »
Anke - Soy - Jurre

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #211 Gepost op: 16-01-2023, 10:46:40 »
Ik heb zoals gewoonlijk echt nog geen idee in aflevering twee. Sarah was mijn wensmol, maar helaas… Heb mijn poule maar ingezet op Jurre en Anke en een paar punten op Soy en Annick.

Annick vind ik zo verdacht neergezet, dat ik niet kan geloven dat zij de mol is.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #212 Gepost op: 16-01-2023, 13:14:42 »
Sander is veel meer op m’n radar verschenen en Daniël er bijna vanaf. Soy vind ik TE eh, alles. Nabil blijft iemand om goed in de gaten te houden. Jurre vind ik ook iets te voor de hand liggen, maar vooral op basis van de montage. Dus ik vlak hem niet uit. Ranomi geeft me geen molvibes, maar ik kan veel mogelijke hintjes naar haar uitleggen. Froukje en Sarah heb ik nooit echt verdacht. Annick verdenk ik ook niet (en hoewel het wellicht wat onaardig klinkt om te zeggen, hoop ik dat ze de volgende afvaller is. Niet dat ik haar geen leuk mens vind, maar ik vind haar als kandidate een beetje nietszeggend).

Dit hadden mijn woorden kunnen zijn! Ik hoop ook dat Annick eruit gaat; vindt haar het minst interessant van de hele groep.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #213 Gepost op: 16-01-2023, 14:28:18 »
Ik zat n beetje in de Anketunnel maar nu iedereen daar binnendruppelt ga ik nog maar eens ff goed nadenken.

Sander ook verdacht en Jurre
Ranomi hou ik ook nog in t vizier

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #214 Gepost op: 16-01-2023, 17:56:41 »
Nou, het is allemaal nog niet erg overtuigend... Gevoel en wensdenken staat ook nog wat in de weg.

Sander en Nabil had ik beide al hoog staan vóór afl. 1 en 2, maar in afl. 2 nog niet veel gezien om dat echt te rechtvaardigen. Die eerste opdracht was chaos (moet het echt nog eens terugkijken) en tweede opdracht werd wel heel erg gekloot door met name de fotomakers. (Al kwam Daniël nog best aardig over, en Froukje zijn we al kwijt...)
Anke schuift voor mij uit de middenmoot door naar de top 3, en tot mijn verbazing zijn er hier heel wat mensen die dit denken. :P Dan ga je meteen denken: we worden met z'n allen misleid (ook in de app op 2, al is het maar 14%).

Jurre weet ik nog steeds niet zo; hij is wel echt flink aanwezig steeds.

Gaan we gewoon weer lekker voor Sander.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #215 Gepost op: 16-01-2023, 23:08:07 »

Anke schuift voor mij uit de middenmoot door naar de top 3, en tot mijn verbazing zijn er hier heel wat mensen die dit denken. :P Dan ga je meteen denken: we worden met z'n allen misleid (ook in de app op 2, al is het maar 14%).

Ik krijg dat gevoel ook wel. En ondanks dat ik Anke bovenaan heb staan, ga ik dat toch maar heroverwegen. Kan toch niet dat het na afl. 2 volkomen duidelijk is?

Soy en Annick streep ik voor het gemak weg. Ik denk dat ze oprecht zijn in hun reacties (of ik zit er finaal naast, dat kan ook  ;) )
Nabil: stond bij mij na afl. 1 zeer hoog, maar leek deze afl. zijn best te doen. Leek mij ook oprecht.
Ranomi: kan prima, maar we zien niet zoveel van haar?  ???
Anke: is in de kijker gezet als mol, ik twijfel. Het eerste telefoontje deed ze zo ontzettend goed.
Jurre: sterk aanwezig, ik streep hem niet af.
Sander: krijg ik de minste hoogte van; het zou zomaar kunnen.
Daniël: straalt uit dat hij zijn best doet, maar leek te worden verdacht door de mede-kandidaten. Waarom wordt hij eigenlijk hier afgestreept? Gezien het bondje zou hij (of Anke) de mol kunnen zijn.

Aaaargh, het wordt hoog tijd voor een individuele opdracht, dan wordt het duidelijker.
Voor het evenwicht ga ik maar switchen van Anke naar Daniël.  ::jaja::

Daniël - Sander - Anke ; zo maar even.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #216 Gepost op: 17-01-2023, 00:33:07 »
Ik heb in bijna elke tunnel nog een teen staan. Alleen Daniel als mol heb ik afgestreept. Vond hem in aflevering 1 al erg kandidaats bezig, maar die goede foto insturen... Vind ik echt niet kunnen als mol (viel daar verder ook geen geld te verdonkeremanen zoals Merel nog deed).

Annick, ook wat lager op mijn lijstje. Van de rest kan het wat mij betreft iedereen nog zijn.

Voor nu toch een kleine voorkeur voor Jurre als mol. Hopelijk geeft aflevering 3 iets meer duidelijkheid.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #217 Gepost op: 17-01-2023, 06:17:03 »
Ik blijf nog even op Sander. Anke en Ranomi sluit ik ook nog niet uit.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #218 Gepost op: 17-01-2023, 15:33:03 »
Sander, Jurre of toch Anke. Tussen die drie twijfel ik nu het meest.

Direct na de aflevering dacht ik Anke maar dat is misschien ook de kracht van de montage, de richting waarin we geduwd worden. Jurre zou een geboren Mol zijn maar het probleem is dat hij nou niet bepaald onopvallend in de groep opgaat. Als hij het is wordt hij al erg in de gaten gehouden. Dan lijkt Sander het een stuk beter te doen al zijn zijn molacties misschien nog niet spectaculair. Ik neig nu het meest naar Sander.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #219 Gepost op: 17-01-2023, 16:03:55 »
Kan toch niet dat het na afl. 2 volkomen duidelijk is?
Ach, dat dachten we verleden week ook toen Nabil vet bovenaan stond, dus ik zou er niet te bang om zijn. Dat zou ik wel doen bij de landelijke peiling, dus Soy met 30% zou ik daarom schrappen. Maar niet op dit mollotenforum. Velen zijn nu zo bang dat ze Anke weer wegkruisen en naar een ander gaan, puur om de poll hier. Dat versterkt mijn gevoel alleen maar dat ze het is. Wij zijn hier de echte molloten en we weten echt heus allemaal wel dat Anke het is, alleen zullen we dat pas echt durven tonen als we de finale in zicht hebben  ;D :o :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)