Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 271
Ach, dat dachten we verleden week ook toen Nabil vet bovenaan stond, dus ik zou er niet te bang om zijn.
Ik heb in bijna elke tunnel nog een teen staan. Alleen Daniel als mol heb ik afgestreept. Vond hem in aflevering 1 al erg kandidaats bezig, maar die goede foto insturen... Vind ik echt niet kunnen als mol (viel daar verder ook geen geld te verdonkeremanen zoals Merel nog deed).
vind ik persoonlijk het niet kunnen dat een mol alsnog een goede gaat insturen. Maar meningen verschillen, anderen vinden dit blijkbaar prima. Voor mij is de lol eraf als een mol dit soort dingen zou gaan doen.
Als er geen enkele goede foto was ingestuurd, hadden ze de rebus toch eenvoudig kunnen laten vervallen? Dan was het spel gewoon al klaar geweest. De rebus voegde niet zo gek veel toe eerlijk gezegd.
Helemaal eens. Wat een onzin. Productieassisent OK... maar niet als het om geld gaat. En het om een wel heel erg bijzonder sullig iets als deze domme rebus gaat.
Zonder die rebus hadden we de geniale oplossing van Annick moeten missen waarvan ze zelf nog zegt, ik denk dat het goed is: deze opdracht levert 250 euro op. En waar iedereen het eens was. Die rebus lag al die tijd al in de kisten. Hoe wisten ze van tevoren dat ze deze opdracht zo slecht gingen uitvoeren dat er maar één schildering werd gevonden. Nog even los van het uitbeelden van 250 in een rebus. Zal wel een grapje van Annick zijn geweest.
Ja bij mij ook (ik moet even loslaten dat ik haar liever niet als mol zie), goed gevonden! Bij die foto van de M met de letter A zie je op de letter A ook nog twee mini naaimachines staan wat precies twee liggende N’en zijn (kan geen foto maken).
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
423 gasten en 7 vaste bezoekers