Ik ga hier niet over discussiëren en prima dat je dit denkt. En misschien heb je gelijk, maar ik weet voor bijna 95% zeker dat ze het niet weten en sinds de afvallershotel is het niet veranderd. Maar hoe samen afgesloten? kan op meerdere manieren even lekker samen drinken en eten in Zuid-Afrika is logisch, maar dat kan ook zonder dat ze het te horen krijgen. En ik denk dat de mol-vraag inderdaad voor bijkomt en gesteld gaat worden, maar daar hoeven de finalisten en makers geen antwoord op te geven.
En dat in Nederland het ene borreltje of etentje opvolgde, gebeurde ook bij andere jaren voor de afvallershotel. En die hoorde het pas ook bij de ontknoping.
Ik denk als kandidaat kan je heel ver komen met speculeren wie de mol is tijdens het afvallershotel en de uitzendingen, omdat je natuurlijk weet wie de finalisten zijn en zou mij niet verbazen als 70% en waarschijnlijk meer % goed kan zitten wie het is. En dan lijkt soms bij de ontknoping dat iedereen het al weet, maar zij hebben natuurlijk veel meer info dan wij ook door achter de schermen, maar dat zegt niet dat het bekend is bij de afvallers wie de mol is.