Soy zat inderdaad niet vol op Daniël.
Ik denk zelf, omdat hij het echt niet meer wist wat hij aangaf en denk inderdaad door de analoge test dat hij dacht van huh Anke is eruit en die zat ook vol op Ranomi. Dat hij de eerste 15 vragen over hen alle drie gespreid heeft en misschien iets meer toch nog Ranomi, omdat hij in een tunnel zit. En dat hij bij de laatste vijf vragen, toekomstvragen, op de heren vooral gespreid heeft, want hij schoot Daniël wel het eerst af bij het lasergamen, maar toen wilde hij omdat hij niet meer wist, maar iedereen afschieten en bij het abseilen had hij blijkbaar Jurre als mol, want hij wilde Jurre graag op plek 3. En hij zei bij het lasergamen het is niet gelukt om Ranomi af te schieten dus als ik nu deze vraag goed heb geen idee (kans is groot wel, omdat zij het echt niet is) en bij het abseilen zei hij nou dan heb ik weer een vraag fout. Ik heb het gevoel dat hij gewoon net pech heeft gehad en dat Ranomi ook al zat ze nog steeds op Soy blijkbaar veel geluk heeft gehad. Zeker, omdat ze zelf aangaf ik heb geen idee meer wat ik geantwoord heb bij de toekomstvragen. Dus had ze ook weinig invloed hoe de spellen verliep. En blijkbaar had ze één toekomst vraag op haar zelf ingevuld.