Anke reageert met "had je een rood scherm?". We bespreken het trouwens hier al: https://www.wieisdemol.com/forum/2023/?topic=72567.msg2499278#msg2499278
Bedankt voor de verwijzing. Lastig om te begrijpen waar ik iets moet plaatsen, het gaat over de koffers en het staat in het extra filmpje.
Ik schreef bij de koffers:
>>Dit is grappig, in het extra filmpje zegt Nabil ‘ik had Annick mijn koffer moeten geven, had ik in ieder geval de 0’. En inderdaad, dan was €2500 zeker het spel uitgegaan, misschien is dat morgen nog lastig. Niemand schijnt het te horen. <<
De opmerking van Anke 'had je een rood scherm?' is juist waar ik op doel, ze reageren wel maar ze horen hem niet. Want Nabil zegt hier dat hij de mol is, die heeft geen rood scherm en wil wel dat de afvaller met het hoogste bedrag weggaat. En hij zelf wil juist geen €0, maar ook een hoog bedrag om weg te spelen.
In ieder geval ben ik het eens met Joost2 en Squirleon. Daniel had een rood scherm, voorheen in control in nu de draad kwijt. Anke is niet scherp, het gaat niet over een rood scherm, maar het gaat erom dat de mol dan 2500 aan de afvaller had willen geven. Mocemole heeft gelijk, Nabil heeft lef om dit te zeggen. Met Rozz75 #204 ben ik ook het eens. Met Mollem #216 ben ik het oneens, Nabil maakt geen blunder, hij komt juist in zijn rol en begint te dollen, bewust en voorbereid. Zo’n zin krijg je er niet zomaar uit. Ik moest terugspoelen om te kijken wat hij nu precies heeft gezegd, dus de kandidaten kunnen hooguit in verwarring luisteren wat hij nu weer zegt. En daarom heb ik het idee dat niemand echt begrepen heeft wat hij hier zegt. Hooguit de oogjes van Daniel die denken, wat zeg je nu? Maar dat het gestotter van Daniel indiceert dat hij het rode scherm had, daar ben ik het dan weer wel mee eens.