De mol zegt idd aan de telefoon neemt het geld mee.
Wel opmerkelijk dat ranomi en Soy beide 5 kokers hadden terwijl er tijdens het graven leek alsof ze met zijn 2en op 6 zaten.
Tijdens het graven is er ook een shot waarin Jurre recht in de camera kijkt. Ik denk dat dat een verlengde is van een molshot wat we aan het einde gaan zien waarin hij de kokers uit zijn sokken haalt ofzo. 😜
Ik ga dit combineren met een vermoeden dat ik had toen Soy en Nabil de koffertjes bij zich hadden met geld en de enveloppen moesten vullen. De koffertjes hadden ze bij zich om ze in staat te stellen de vragen in de Zuid-Afrikaans talen te zien en te bekijken. Maar kijk maar terug. Als Soy zijn koffer inlevert dan zie je niet hoeveel geld erin zit. Ik dacht hij heeft er wat uitgehaald, maar waarom? Wat moet ie daar mee.
In zijn koffer zat 2250 euro, 1x1000, 2x500, 2x100, 2x25 euro. Stel hij heeft daar een briefje van 100 en 500 euro uit die koffer gehaald? En terwijl hij ziet tijdens het graven op het strand dat Ranomi en Jurre niet kijken gooit hij het laatste geld bij Jurre in de kuil, met of zonder kokertje. Dan is Jurre misschien de enige die 7 kokers zou kunnen vinden, omdat Soy hem voorziet van een 500 en een 100 briefje. Zo kan hij sturen wie er naar de moltelefoon mag.
Zitten wel wat haken en ogen aan, maar dat nou precies 600 euro (1935-1335) uit die 2250 koffer van Soy te halen valt in twee briefjes is opvallend.