Ik zat voor de grap eens wat te klooien met de ChatGPT en vroeg:
"Hoeveel kandidaten van alle seizoenen van de Nederlandse versie van Wie is de Mol hebben ooit een rood scherm gezien, maar mochten terugkeren?"
Het antwoord:
"Er is één kandidaat in alle seizoenen van de Nederlandse versie van Wie is de Mol die een rood scherm heeft gezien en daarna mocht terugkeren: Kees Tol in seizoen 10 (2010). In aflevering 3 kreeg Kees een rood scherm te zien en moest hij het spel verlaten. In aflevering 6 keerde hij echter terug als vervanger van Patrick Stoof, die vanwege een blessure het spel moest verlaten. Kees heeft uiteindelijk de finale gehaald, maar heeft het spel niet gewonnen."
Mijn reactie:
"Hier klopt helemaal niks van"
Antwoord:
"Excuses, ik heb per ongeluk de verkeerde informatie gegeven. Er zijn eigenlijk twee kandidaten in de Nederlandse versie van Wie is de Mol die een rood scherm hebben gezien en daarna mochten terugkeren:
- In seizoen 10 (2010) kreeg Kees Tol een rood scherm te zien in aflevering 3 en moest hij het spel verlaten. In aflevering 6 keerde hij echter terug als vervanger van Patrick Stoof, die vanwege een blessure het spel moest verlaten. Kees heeft uiteindelijk de finale gehaald, maar heeft het spel niet gewonnen.
- In seizoen 20 (2020) kreeg Peggy Vrijens een rood scherm te zien in aflevering 3 en moest ze het spel verlaten. In aflevering 6 keerde ze terug als vervanger van Sinan Can, die vanwege een blessure het spel moest verlaten. Peggy wist uiteindelijk de finale te halen, maar heeft het spel niet gewonnen.
Weet niet of ik ooit zo veel fouten in een paar zinnen heb gezien