Voor mij is Anke doordat ze zo naturel overkomt juist mijn wensmol. Ik durf daarom niet voluit op haar te gaan, want ja, ze is geen actrice van beroep. Dat zelfverzekerde antwoord ook aan tafel, of ze 'ja' had gezegd op de vraag of ze de Mol wilde zijn. Haha.
1.3 Wellicht per ongeluk geld verdiend, kan gebeuren.
Ze hield zo wel de plaats bezet van iemand in de andere groep die beter kon zingen. En ze had het laagste bedrag, dat zou ze kunnen weten via de envelop van Rik. Ik zie een Mol dit nog wel doen, in afl. 1. Twee keer een beetje geld verdienen, en niemand die je nog verdenkt.
3.1 De mol moest een beetje huilen.......maar Anke bevestigde dat ze de 7 tafels hadden gehad waardoor de opdracht lukte
Het was Jurre die al bij tafel 7 als eerste riep dat ze alles hadden gehad. Bevestigd door Nabil, maar nog niet door Anke op dat moment. Al stond ze hard mee te juichen. Misschien dacht ze daarom dat het een verloren zaak was, en riep ze even later iets te vroeg dat zij ook tot 7 kon tellen.
3.3 Anke heeft geen enkele invloed op de afloop van deze opdracht gehad behalve dat ze voor een damesteam koos. Zou ze het mollen hebben overgelaten aan de hebberige mannen? Mwah...
Ze stelde wel precies op het juiste moment de vraag wie er naar Rik zouden gaan. Namelijk net nadat team Daniel de loftrompet had gekregen.
Daarnaast was ze idd ook al een paar keer wel echt verdacht in een opdracht. Een heel sterk lijstje is het niet. De pot staat hoog, dus of we een goede Mol hebben... Maar dat geldt net zo goed voor andere potentiële mollen.