1.1 Ontsnapt met Froukje, maar verdient niks
1.2 Doet best wat dingen goed, maar keurt o.a bad Romance goed wat Pokerface moet zijn
2.1 Doet aandringen te gaan voor 1.000 euro vullen (dan bn je al dicht bij de 1.500 als mol, tegelijkertijd ook een risico als het niet lukt de 1.500 te halen)
2.2 maakt goede foto als enige, maar tegelijkertijd doet hij ook niet veel anders goeds
3.1 Is een van de mensen die afhaakt bij de 7 knoppen discussie (onmols?)
3.2 Verdient met Sander nog best wat geld, 250 euro uit de pot gehaald, als in niet verdiend
3.3 Is betrokken bij schip en 2000 euro uit de pot halen
4.1 Wordt gepakt met meerdere pakbonnen in het doolhof, gaat als eerste,
4.2 Dwingt zich in positie, vliegtuig als mol anders laten vliegen dan?
4.3 Heef weinig echte inbreng bij de koffertjes volgens mij
5.1 staat met de porto op goede molplek, wel een gezamenlijk falen dit
5.2 is betrokken bij foute morsecode die bij Ranomi hoort, verdient wel weer 1250 euro (lijkt goede kandidaat die eerst ook wat wegspeelt)
Aflevering 6: oogt fanatiek, moffelt nog wel een ei met geld weg en neemt geen kist mee (onmols?)
7.1 Verdient 1.000 euro, maar zorgt ervoor dat er geen 1.000 extra bij komt
7.2 snel uitgeschakeld, verdient niks
7.3 laten we even buiten beschouwing
Even uit mijn hoofd dit hoor. (dus vergeef me eventuele foutjes)
Ik blijf in de Jurre tunnel, maar sluit Daniël niet uit. Als hij het is, speelt hij heel goed met de verwachting van dat een mol geen onnodig geld binnenhaalt. Tegelijkertijd dient het ook een doel, want iets verdienen, betekent ook iets niet verdienen. Daarmee kan hij én fanatiek zijn en tegelijkertijd spelen van ja de groep doet het allemaal verkeerd en ik doe mijn best (lullen als Brugman). Zou een vernieuwde insteek van mollen zijn. Alleen alles zegt me dat het Jurre moet zijn...
(overigens met dank aan Chowi, die mij ook naar deze tunnel laat kijken).