Tja, hij kan natuurlijk François geïnstrueerd hebben om een paar extra bochtjes te draaien (zodat de onderkant minder makkelijk te zien is als telefoonnummer). Of even iets hoger te vliegen in de buurt van de groep.
Is nog steeds veilig.
Opvallend is hier ook: Daniël probeert iets uit het raampje te schreeuwen; dat is toch sowieso niet effectief, gezien de afstand?
Mijn probleem met Daniël is dat hij als enige zijn best lijkt te doen en fanatiek overkomt, maar toch telkens in de groep zit dat loopt te rommelen.
Effectieve molacties die ik meen te zien bij Daniël: het doolhof (als eerste beginnen en mogelijk pakbonnen verduisterd?), bij afl 1 verkeerde antwoorden geven (en daardoor ook verdacht worden, maar tegelijkertijd heeft hij die verdenkingen weggespeeld; is best knap als hij de mol is).
Het kistje met de aanwijzing over de jokers proberen te bemachtigen, waardoor er voor jokers zijn gekozen ipv geld. Ik vermoed ook de groep misleiden bij de muurschilderingen (en dan is 1 goede foto doorgeven prima te rechtvaardigen). En hij weet toch maar mooi 1 vd 3 hoge bedragen te bemachtigen bij de koffereliminatie; ook prima als je de mol bent.
Ik geef toe: het is niet echt duidelijk, maar er zijn wel signalen, denk ik.